Ο εχθρός του καλού είναι το καλύτερο και στην περίπτωση του Ford Puma οι μηχανικοί έκανε τόση όση δουλειά χρειαζόταν, προκειμένου να ενισχύσουν την εικόνα του προσθέτοντας διακριτικές και ουσιαστικές πινελιές.
Οι σχεδιαστικές παρεμβάσεις στην έκδοση δοκιμής ST Line, που είναι και η πιο σπορτίφ στη γκάμα του μοντέλου, παρατηρούνται στα σκουρόχρωμα φωτιστικά με τα διακεκομμένα φώτα ημέρας, στις 17άρες ζάντες, στις μαύρες λεπτομέρειες, στις κόκκινες ραφές των μπάκετ (μπροστά) καθισμάτων και του δερμάτινου τιμονιού, που έχει και διάτρητο δέρμα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Παραμένει ένα συμπαγές B-SUV με 4,2 μέτρα μήκος, 1,8 μ. πλάτος και 1,55 μ. ύψος, με αρκετά φαρδύ μετατρόχιο που το κάνει να φαίνεται ακόμα πιο στιβαρό στο δρόμο.
Με αρκετά coupe στυλ στο πλάι, καθώς η γραμμή οροφής κατεβαίνει αρκετά απότομα, χωρίς να στερεί σε χώρο για το κεφάλι όσων κάθονται στα πίσω καθίσματα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η ψηφιακή τεχνολογία είναι παρούσα στο ανανεωμένο Puma, με τη μεγάλη οθόνη 12,8 ιντσών του πίνακα οργάνων να δημιουργεί αίσθηση και με το γεγονός ότι ο φωτισμός των γραφικών αλλάζει σύμφωνα με το πρόγραμμα οδήγησης. Λίγο μικρότερη, στη μέση του ταμπλό είναι η οθόνη αφής 12 ιντσών, με συνδεσιμότητα, ενώ απουσιάζουν φυσικοί διακόπτες διότι όλα γίνονται από εκεί.
Θήκες αποθήκευσης για μικροαντικείμενα θα βρούμε αρκετές, ενώ στο πορτ-μπαγκάζ των 456 λίτρων υπάρχει έξτρα αποθηκευτικός χώρος ιδιαίτερα χρήσιμος, ένα MegaBox 80 λίτρων.
Το χιλιάρι τρικύλιδρο μοτέρ βενζίνης είναι πολύ δοκιμασμένο και αποδοτικό. Στη συγκεκριμένη περίπτωση αποδίδει 125 ίππους και συνδυάζεται με ήπιο υβριδικό σύστημα 48 V. Συνδυάζεται με 6άρι μηχανικό κιβώτιο που έχει καλή κλιμάκωση και βοηθά ώστε η κατανάλωση να μη φεύγει πάνω από τα 6,5 λίτρα στα 100 χλμ.
Κάπως σφικτή η ανάρτηση, διότι οι μηχανικοί έπρεπε να δικαιολογήσουν τον σπορτίφ χαρακτήρα της έκδοσης ST Line, αλλά μου άρεσε τόσο στην πόλη όσο και στα ορεινά τμήματα που πάντα κινούμαι.
Αρκετά σβέλτο, με κοφτό τιμόνι, κάτι που μου άφησε πολύ καλή εντύπωση και με προγράμματα οδήγησης που καλό είναι να τα χρησιμοποιήσεις ανάλογα το πού και πώς κινείσαι.
Αρκετά υπερυψωμένο από το έδαφος δε θα φοβηθεί ακόμα και τις χωμάτινες διαδρομές και εν γένει θα σε βγάλει ασπροπρόσωπο όπου κι αν κινηθείς, τηρουμένων των αναλογιών.