Driveit

Formula 1: Σπουδαία νίκη του Πιάστρι στο Grand Prix της Κίνας

Η McLaren έκανε το 1-2 στη Σαγκάη, με τον Ράσελ και τη Mercedes στην 3η θέση

Η McLaren είναι -αυτή τη στιγμή- η καλύτερη ομάδα και σήμερα το απέδειξε ξανά στο Grand Prix της Formula 1 στην Κίνα, κάνοντας ένα ακόμα 1-2.

Στον δεύτερο αγώνα της χρονιάς, ενώ χθες στο Sprint των 19 γύρων είχε κερδίσει ο Χάμιλτον με τη Ferrari, αφήνοντας δεύτερο τον Πιάστρι με τη McLaren και τρίτο τον Φερστάπεν με τη Red Bull, κάνοντας τους φίλους της Scuderia να πανηγυρίζουν, σήμερα η επιστροφή στην πραγματικότητα λέει ότι θέλουν δουλειά οι υπόλοιπες ομάδες να φτάσουν τη McLaren.

Ο Πιάστρι, έχοντας την pole position κρατήθηκε μπροστά και στους 56 γύρους, ενώ ο Νόρις που ξεκίνησε τρίτος με τη δεύτερη McLaren, πέρασε νωρίς τον Ράσελ με τη Mercedes, για να τερματίσει πίσω από τον ομόσταβλό του.

Στην 4η θέση ο Φερστάπεν που στους τελευταίους γύρους πέρασε τον Λεκλέρ, ο οποίος μαζί με τον Χάμιλτον έφεραν τις δύο Ferrari στις θέσεις 5-6.

Οκόν (Haas), Αντονέλι (Mercedes), Αλμπον (Williams) και Μπίρμαν (Haas) έκλεισαν τη βαθμολογούμενη δεκάδα.

 

 
 
 
 
 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη FORMULA 1® (@f1)

Η ροή του αγώνα

Ο Πιάστρι με τη McLaren ξεκίνησε πολύ καλά, ο Νόρις με την άλλη McLaren πέρασε τη Mercedes του Ράσελ που ήταν δεύτερος, ενώ ο Φερστάπεν με την Red Bull έκανε κακή εκκίνηση και έμεινε 6ος πίσω από Χάμιλτον – Λεκλέρ, με τις δύο Ferrari.

Επαφή Χάμιλτον με Λεκλέρ που του κόστισε του Μονεγάσκου ζημιά στην μπροστινή αεροτομή χάνοντας κάθετη δύναμη. Η ομάδα του είπε να μείνει στην πίστα μέχρι το πρώτο πιτ στοπ για αλλαγή ελαστικών ώστε να αλλάξει και αεροτομή.

Ο Λόουσον ξεκίνησε από τα πιτς και ο Αλόνσο εγκατέλειψε νωρίς στον 4ο γύρο από πρόβλημα στα φρένα.

Στον 10ο γύρο από τους 56 ήδη είχαν ανοίξει οι διαφορές. Ο Πιάστρι ήταν 1,7 δευτ. μπροστά από τον Νόρις και αυτός με τη σειρά του 2,1 δευτ. μπροστά από τον Ράσελ, με τον 6ο Φερστάπεν να είναι 3 δευτ. μακριά από τον 5ο Λεκλέρ που έκανε επίθεση να περάσει τον Χάμιλτον.

Η διαχείριση των ελαστικών ήταν το μεγάλο θέμα και στον 11ο γύροι άρχισαν κάποιοι οδηγοί να αλλάζουν ελαστικά, όπως ο Γκασλί με την Alpine, Ντούχαν με Alpine, Τσουνόντα με Racing Bulls και Οκόν με Haas.

Χάμιλτον και Φερστάπεν μπήκαν για αλλαγές στον 14ο γύρο και ο Βρετανός έμεινε μπροστά από τον Ολλανδό.

Στο επόμενο γύρο άλλαξε ελαστικά και ο Πιάστρι, όμως οι μηχανικοί δεν ήταν τόσο γρήγοροι.

Φρέσκα ελαστικά και για τον Ράσελ, όπως και για τον Νόρις. Ο πρώτος πέρασε μπροστά αλλά στη συνέχεια ο Νόρις ανέκτησε τη δεύτερη θέση. Ολοι πίσω απλό τον επικεφαλής Πιάστρι.

Το ζήτημα είναι ποιοι θα κάνουν μια αλλαγή ελαστικών και ποιοι δύο αλλαγές.  

Ο Λεκλέρ τελικά δεν άλλαξε αεροτομή, καθώς η ζημιά ήταν ελάχιστη και στον 21ο γύρο πέρασε τον Χάμιλτον για να βρεθεί 4ος. Εδειχνε πιο γρήγορος.

Ο Στρολ με την Aston Martin και ο Μπίρμαν με τη Haas οι μόνοι που δεν άλλαξαν ελαστικά με ξεκάθαρη στρατηγική ενός πιτ στοπ.

Στον 24ο γύρο ο Πιάστρι ήταν 4 δευτ. μπροστά από τον Νόρις, ο Ράσελ ακόμα 1,6 δευτ. πίσω και ο Λεκλέρ στο 1,1 δευτ. από τον Ράσελ και προσπαθούσε να πλησιάσει για να περάσει. Ο Χάμιλτον ήταν 2,1 δευτ. πίσω από τον ομόσταβλό του και ο Φερστάπεν 3,4 δευτ. πίσω από τον Βρετανό. Μεγάλες διαφορές όμως έχουμε ένα ακόμα πιτ στοπ που μπορεί να φέρει αλλαγές.

Στα μισά του αγώνα η σειρά των οδηγών ήταν: Πιάστρι (McLaren), Νόρις (McLaren), Ράσελ, Λεκλέρ (Ferrari), Χάμιλτον (Ferrari), Φερστάπεν (Red Bull), Στρολ (Aston Martin), Τσουνόντα (Racing Bulls) , Οκόν (Haas), Αντονέλι (Mercedes), Χάτζαρ (Racing Bulls), Αλμπον (Williams), Γκασλί (Alpine), Σάινθ (Williams), Ντούχαν (Alpine), Λόουσον (Red Bull), Μπίρμαν (Haas), Χούλκενμπεργκ 9Haas) και Μπορτολέτο (Sauber).

Ορισμένοι οδηγοί μπήκαν για δεύτερη αλλαγή ελαστικών, ανάμεσά τους και ο Χάμιλτον που έπεσε στην 6η θέση πίσω από τον Φερστάπεν, ενώ ο Νόρις θα πήγαινε με τα ίδια ελαστικά μέχρι το τέλος του Grand Prix. Ηταν στα 2,6 δευτ. πίσω από τον Πιάστρι. Μεγάλο ενδιαφέρον για την έκβαση του αγώνα καθώς οι πρωτοπόροι δεν έκαναν δεύτερο πιτ στοπ και ίσως να βγάλουν τον αγώνα έτσι καθώς απέμεναν 12 γύροι για την καρό σημαία.

Αλλαγές ελαστικών δεν έγιναν, και στον 52ο γύρο ο Φερστάπεν πέρασε τον Λεκλέρ που γλιστρούσε. Δύσκολα θα υπήρχε κάποια αλλαγή, πλέον στις πρώτες θέσεις.

Μόνο ο Οκόν πέρασε τον Αντονέλι. Ενας μόνο εγκατέλειψε και ήταν ο Αλόνσο.

Driveit
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Driveit: Περισσότερα άρθρα