Στην πίστα της Βαρκελώνης οι οδηγοί της Ferrari και της McLaren
Δουλειά για του… χρόνου έπιασαν από φέτος οι οδηγοί της Ferrari και της McLaren, στη Formula 1.
Και αναφέρω για του χρόνου, διότι από το 2026 θα έχουμε νέους τεχνικούς κανονισμούς στα μονοθέσια, που θα είναι μικρότερα και ελαφρύτερα, κάτι που σημαίνει ότι θα στενέψουν και τα ελαστικά 2,5 εκ. μπροστά και κατά 3 εκ. πίσω, σε μικρότερη διάμετρο, αν και το μέγεθος των τροχών δεν αλλάζει.
Από φέτος, λοιπόν, δουλεύουν στα ελαστικά της Pirelli για το 2026.
Έπειτα από ένα διήμερο δοκιμών στην πίστα του Πολ Ρικάρ στη Μασσαλία, με τη McLaren, την περασμένη εβδομάδα για ελαστικά βρόχινα και ενδιάμεσα, το σκηνικό μεταφέρθηκε στην πίστα του Μον Μελό στη Βαρκελώνη.
Αυτή τη φορά τη McLaren πλαισιώνει και η Ferrari.
Τρεις οδηγοί έτρεξαν σήμερα, ο Λιούις Χάμιλτον και ο Σαρλ Λεκλέρ για τη Ferrari, με μια τροποποιημένη SF-24, ενώ ο Λάντο Νόρις, περσινός φιναλίστ του πρωταθλήματος, ήταν στο τιμόνι του MCL60, της McLaren του 2023, ειδικά προσαρμοσμένο για να υποστηρίξει τις δοκιμές με τον μοναδικό προμηθευτή ελαστικών του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος FIA Formula 1.
Αυτή τη φορά, McLaren και Ferrari επικεντρώθηκαν στην ανάπτυξη των σλικ ελαστικών. Συγκεκριμένα, δοκιμάστηκαν διάφοροι συνδυασμοί κατασκευής και σύνθεσης, από το C1 έως το C3, καθώς ταιριάζουν πολύ στην ισπανική πίστα που είναι ιδιαίτερα απαιτητική στα ελαστικά.
Συνολικά ολοκληρώθηκαν 332 γύροι: ο Χάμιλτον έκανε 87 (καλύτερος χρόνος 1’15”930), ο Λεκλέρ 86 (1’16”060) και ο Νόρις 159 (1’15”215), που είχε και τον καλύτερο χρόνο.
Οι δοκιμές στην πίστα της Βαρκελώνης συνεχίζονται αύριο, με τον Όσκαρ Πιάστρι για τη McLaren, Λεκλέρ και Χάμιλτον ξανά για τη Ferrari.
Ο Ζου αναπληρωματικός οδηγός της Ferrari
Ο Ζοθ Γκουανγιού εντάχθηκε στη Ferrari ως ένας από τους εφεδρικούς οδηγούς της για τη σεζόν 2025, μαζί με τον νυν εφεδρικό οδηγό Αντόνιο Τζιοβινάτσι.
Ο Ζου ολοκλήρωσε μια τριετή θητεία ως οδηγός αγώνων στη F1 με τη Sauber (προηγουμένως Alfa Romeo), έχοντας γίνει ο πρώτος Κινέζος οδηγός αγώνων στην ιστορία της F1.
Μετά από μια δύσκολη σεζόν, το 2024 τόσο ο Ζου όσο και ο Βάλτερι Μπότας έμειναν εκτός ομάδας για το 2025, τη στιγμή που από 2026 θα τρέχει με το σήμα της Audi. Το δίδυμο αποτελούν για φέτος ο βετεράνος Νίκο Χούλκενμπεργκ και ο πρωταθλητής της F2, Γκαμπριέλ Μπερτολέτο.