Στη Βραζιλία πραγματοποιήθηκε ένας από τους καλύτερους αγώνες όλων των εποχών της Formula E, στην 11η σεζόν της, με τον Μιτς Έβανς της Jaguar TCS Racing να αντικρίζει πρώτος την καρό σημαία του τερματισμού. Παρακάτω θα δείτε εντυπωσιακά πλάνα από τον αγώνα.
Στην πίστα Anhembi Sambadrome του Σάο Πάολο είδαμε πέντε φορές να αλλάζει η πρώτη θέση στον αγώνα και να γίνονται 111 προσπεράσεις στο ντεμπούτο του νέου αγωνιστικού αυτοκινήτου GEN3 Evo της Formula E.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Σε έναν αγώνα με αυτοκίνητο ασφαλείας και δύο κόκκινες σημαίες – η τελευταία βγήκε μετά το θεαματικό ατύχημα του περσινού πρωταθλητή Πασκάλ Βέρλαϊν της Porsche, ευτυχώς χωρίς συνέπειες για τον ίδιο.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Μέχρι τώρα κανένας οδηγός δεν είχε κερδίσει αγώνα της Formula E, στις 10 προηγούμενες σεζόν, ξεκινώντας χαμηλότερα από τη 15η θέση στο γκριντ, αλλά ένα ενισχυμένο ATTACK MODE, με τετρακίνηση που πρόσθεσε ισχύ 50 kW, ήταν ένα νέο στρατηγικό στοιχείο που είχε τεράστιο αντίκτυπο.
Οι Jaguar του Νίκ Κάσιντι και του Μιτς Έβανς έκαναν εντυπωσιακή εκκίνηση από τη 10η και την 22η θέση στο, καθώς ο poleman Ολιβερ Ρόουλαντ (Nissan) πήρε ποινή καθυστερημένης οδήγησης.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Ο Ρόουλαντ είχε περάσει τον Βέρλαϊν και προηγήθηκε σε διάφορα σημεία του αγώνα, με τον Αντόνιο Φέλιξ ντα Κόστα που οδηγεί τη δεύτερη Porsche να μη μπορεί στο τέλος, μετά την τελική επανεκκίνηση, να περάσει τον Εβανς, τερματίζοντας μόλις 3 δέκατα του δευτερολέπτου πίσω από τον νικητή.
Το ζευγάρι της NEOM McLaren, Τέιλορ Μπάρναρντ και Σαμ Μπερντ, από τη 17η και τη 16η θέση στο γκριντ κατάφερε να τερματίσει στην 3η και 4η θέση. Ηταν μια εντυπωσιακή δουλειά για τη βρετανική ομάδα, με τον Μπάρναρντ να γίνεται άνετα ο νεότερος σε ηλικία οδηγός που ανεβαίνει στο βάθρο της Formula E, με ηλικία 20 ετών και 189 ημερών, ξεπερνώντας τον 22χρονο Ντάνιελ Αμπντ από το Μαϊάμι το 2015. Κι όλα αυτά παρά το γεγονός ότι έπρεπε να σταματήσει στα πιτ για να άλλαξε την μπροστινή του πτέρυγα, ενώ εκτέλεσε ποινή κατά τη διάρκεια του αγώνα.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Στην 5η θέση ο Εντοάρντο Μορτάρα της Mahindra Racing, με 6ο τον Νόρμαν Νάτο της Nissan και 7ο τον ομόσταβλο του Μορτάρα, Νικ ντε Βρις, ολοκληρώνοντας μια καλή μέρα για τη Mahindra.
Σεμπαστιάν Μπουεμί (Envision Racing), Νταν Τίκτουμ (CUPRA KIRO) και Ζαν-Ερίκ Βερνιέ (DS PENSKE) ολοκλήρωσαν την πρώτη 10άδα, με τον Ρόουλαντ να τερματίζει στη 14η θέση.
Η Formula E τώρα πηγαίνει στην Πόλη του Μεξικού για τον δεύτερο αγώνα της 11ης σεζόν, στις 11 Ιανουαρίου 2025.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Βαθμολογία Οδηγών
1. Μιτς Εβανς (Νέα Ζηλανδία), 25
2. Αντόνιο Φέλιξ ντα Κόστα (Πορτογαλία), 19
3. Τέιλορ Μπάρναρντ (Μ. Βρετανία), 15
8. Νταν Τίκτουμε (Μ. Βρετανία), 4
9. Πασκάλ Βέρλαϊν (Γερμανία), 3
Βαθμολογία Ομάδων
1. NEOM McLaren Formula E Team (Μ. Βρετανία), 27
2. Jaguar TCS Racing (Μ. Βρετανία), 25
3. TAG Heuer Porsche Formula E Team (Γερμανία), 22
6. CUPRA KIRO (ΗΠΑ), 4
Βαθμολογία Κατασκευαστών
1. Jaguar, 31
2. Nissan, 27
3. Porsche, 22