Στον 5ο από τους 16 αγώνες της χρονιάς του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος ηλεκτρικών μονοθεσίων της Formula E, που έγινε στο Μαϊάμι, νικητής αναδείχθηκε με την Porsche ο Πασκάλ Βερλάιν.
Η Formula E επέστρεψε στο Μαϊάμι για πρώτη φορά έπειτα από την πρώτη σεζόν της 2014 – 2015.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ο αγώνας παρουσίασε μεγάλο ενδιαφέρον με αρκετές προσπεράσεις, όμως η σύγκρουση τριών αυτοκινήτων προς το τέλος του αγώνα, έκρινε σε μεγάλο βαθμό το αποτέλεσμα.
Κι αυτό επειδή τιμωρήθηκε ο Νόρμαν Νάτο της Nissan, ο οποίος είχε την pole position στον αγώνα και παρά το γεγονός ότι αντίκρυσε πρώτος την καρό σημαία του τερματισμού.
Στο συμβάν ενεπλάκησαν τρία αυτοκίνητα, με τον Χιούτζ να καταλήγει στον τοίχο και να μην έχουν περιθώρια διαφυγής οι Γκίντερ και Εβανς.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Λίγο νωρίτερα, ο Βερλάιν βρισκόταν ακριβώς πίσω από τον ομόσταβλό του στην Porsche και πρωτοπόρο του αγώνα εκείνη τη στιγμή, Αντόνιο Φέλιξ ντα Κόστα και κατάφερε να τον προσπεράσει σε λειτουργία ATTACK MODE που δίνει επιπλέον δύναμη 50kW, κάτι που δεν μπόρεσε να χρησιμοποιήσει στο τέλος ο ντα Κόστα που έμεινε 3ος.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Ο Λούκας ντι Γκράσι ανέβηκε στο δεύτερο σκαλί του βάθρου που ήταν και το πρώτο βάθρο για τη Lola Yamaha ABT. Ο Βραζιλιάνος ξεκίνησε από την 7η θέση και έκανε πολύ καλό αγώνα.
Ο Νίκο Μίλερ από τη 18η θέση στην εκκίνηση ολοκλήρωσε τον αγώνα στην 4η θέση στην έδρα της Andretti, ενώ ο Εντοάρντο Μοντάρα συγκέντρωσε ακόμη περισσότερους βαθμούς για μια αναδυόμενη Mahindra, με την 5η θέση, ενώ ο Νάτο έπειτα από την ποινή ήταν 6ος.
Οι Νταν Τίκτουμ (CUPRA KIRO), Ρόμπιν Φρινς (Envision Racing), Τζέικ Ντένις (Andretti) και Ζέιν Μαλόνι (Lola Yamaha ABT) συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα.
Πρώτος στη βαθμολογία παραμένει ο Ολιβερ Ρόουλαντ της Nissan που πήρε μόλις έναν βαθμό με τη 10η θέση και έχει 69 βαθμού. Ακολουθούν ο ντα Κόστα με 54, ο Βερλάιν με 51 και ο Μπάρναρντ της NEOM McLaren με 51 επίσης.
Η Porsche προηγείται στις ομάδες με 105 βαθμούς, έναντι 80 της Nissan, 67 της NEOM McLaren και 63 της DS PENSKE.
Στους κατασκευαστές η Nissan έχει 146 και ακολουθούν Porsche με 120, Stellantis με 85, Mahindra με 68 και Jaguar με 67.
Στη συνέχεια, η Formula E κατευθύνεται στο Μονακό στις 3 και 4 Μαΐου για τον πρώτο διπλό αγώνα στην ιστορία του Πριγκιπάτου.