Με τη Nissan να προηγείται τόσο στη βαθμολογία των οδηγών με τον Όλιβερ Ρόουλαντ, όσο και στη βαθμολογία των κατασκευαστών, το πρωτάθλημα ηλεκτρικών μονοθεσίων της Formula E πηγαίνει στο Μαϊάμι.
Αυτό το Σάββατο 12 Απριλίου θα γίνει ο 5ος αγώνας της σεζόν 2024-2025, η οποία ξεκίνησε από το Σάο Πάολο στις 7 Δεκεμβρίου (νικητής ο Μιτς Έβανς με Jaguar) και συνεχίστηκε στις 12 Ιανουαρίου στο Μέξικο Σίτι (νικητής o Όλιβερ Ρόουλαντ με Nissan) και στις 14 και 15 Φεβρουαρίου με δύο αγώνες στη Τζέντα της Σαουδικής Αραβίας (νικητές ο Μαξ Γκίντερ με DS PENSKE και ο Όλιβερ Ρόουλαντ με Nissan).
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Χαμός στις βαθμολογίες
Το πρωτάθλημα παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον καθώς ο Ρόουλαντ προηγείται με 68 βαθμούς και ακολουθούν ο Μπάρναρντ (Neom McLaren) με 51, ο Ντα Κόστα (Porsche) με 39, και ο Γκίντερ με 37.
Στις ομάδες γίνεται χαμός, καθώς προηγείται η Nissan με 68 βαθμούς, ακολουθούμενη από τη Neom McLaren με 67, την Porsche με 64 και τη DS PENSKE με 63 βαθμούς.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ο 17ος αγώνας στις ΗΠΑ
Η Formula E πηγαίνει για πρώτη φορά στο Μαϊάμι μετά την εναρκτήρια σεζόν 2014-2015. Το Homestead-Miami Speedway έχει φιλοξενήσει όλους τους μεγάλους αγώνες μηχανοκίνητου αθλητισμού της Βόρειας Αμερικής και τώρα γίνεται η νεότερη πίστα αγώνων της Formula E στις ΗΠΑ. Είναι ο 17ος αγώνας που γίνεται στις ΗΠΑ, με τη Γερμανία να έχει φιλοξενήσει τους περισσότερους (20) σε αυτές τις 11 σεζόν.
Η πίστα θα αποτελέσει πρόκληση για τους οδηγούς με τμήματα υψηλής ταχύτητας και τις καλύτερες ευκαιρίες προσπέρασης να είναι στις στροφές 1, 6 και 8, κάτι που υπόσχεται έναν συναρπαστικό αγώνα με πολλές προσπεράσεις και εναλλαγές στις θέσεις.
Το ταξίδι της Formula E στις ΗΠΑ είναι σημαντικό για τη Nissan, με τη χώρα να είναι η μεγαλύτερη αγορά της Nissan παγκοσμίως. Η Nissan δραστηριοποιείται στις ΗΠΑ από το 1960, με την τρέχουσα έδρα της να βρίσκεται στο Φράνκλιν του Τενεσί.Η δράση ξεκινά την Παρασκευή με τα προκριματικά και ολοκληρώνεται το Σάββατο με τον αγώνα.
Δηλώσεις
Ο Όλιβερ Ρόουλαντ αναφέρει ότι «Πρόκειται για μια μεγάλη πίστα, άρα πρέπει να ανεβάζω ταχύτητα γρήγορα και η στρατηγική του αγώνα πρέπει να ταιριάξει στο στυλ μου με την εξοικονόμηση ενέργειας», ενώ ο δεύτερος οδηγός της Nissan Νόρμαν Νάτο τονίζει ότι: «Στο Μαϊάμι κανείς δεν έχει σημεία αναφοράς από τα προηγούμενα χρόνια, επομένως θα είναι σημαντικό να εκμεταλλευθούμε τα ελεύθερα δοκιμαστικά της Παρασκευής. Περιμένουμε έναν αγώνα στρατηγικής και προσπαθούμε να έχουμε την καλύτερη δυνατή προσέγγιση».