Ο Alan Batey, νέος επικεφαλής της Chevrolet παγκοσμίως, επιβεβαίωσε εκ νέου την πρόθεση της GM να ενισχύσει τις τιμές της Opel, με τη βοήθεια και των επερχόμενων μοντέλων, με την ελπίδα να ανασχεθεί ο ρυθμός των οικονομικών απωλειών στην Ευρώπη.
Η βασική ιδέα είναι να δημιουργηθεί ισχυρή ζήτηση για το μικρό SUV, το Mokka, το στιλάτο μίνι Adam, αλλά και άλλα επερχόμενα μοντέλα που θα δικαιολογούν τον premium χαρακτήρα, π.χ. το κάμπριο Cascada. Η επιτυχία θα μπορούσε να έρθει με το να παραχωρήσει η GM περισσότερο χώρο στη Chevrolet για να επιχειρήσει σε μια αγορά όπου οι πωλήσεις της είναι περιορισμένες.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Στο σημείο αυτό να παρατηρήσουμε ότι το 2013 είναι η 13η διαδοχική χρονιά κατά την οποία η Opel έχει οικονομικές απώλεια στην Ευρώπη.
«Χρειάζεται να ξαναχτίσουμε τη φίρμα», είπε ο Batey, εννοώντας την Opel, όταν ερωτήθηκε από αναλυτή πώς η GM θα διαφοροποιήσει την Opel από τη Chevrolet στην Ευρώπη. «Όταν το κάνουμε αυτό, θα δοθεί η δυνατότητα στις Opel και Vauxhall να κινηθούν λίγο ψηλότερα, κάτι που δυνητικά θα δημιουργήσει μια καλή ευκαιρία» για τη Chevrolet.
Βέβαια, εμείς θα παρατηρήσουμε ότι αυτό από μόνο του δεν φτάνει. Παρότι η πάλαι ποτέ Daewoo μετονομάστηκε σε Chevrolet, συνέχισε να ζει στη σκιά της Opel. Που πρακτικά αυτό σημαίνει ότι ουδέποτε διάλεξε υλικά από τα πάνω ράφια. Κάτι που συνεχίζεται και σήμερα. Να θυμίσουμε ότι η Chevrolet μόλις πριν από λίγους μήνες έστερξε να επωφεληθεί από τα μοτέρ τούρμπο της Opel και μέχρι πρότινος πελαγοδρομούσε με ασθμαίνοντες ατμοσφαιρικούς κινητήρες. Και είναι ηλίου φαεινότερο ότι δεν της παραχωρήθηκαν σε ένα πλαίσιο στρατηγικής αναβάθμισης της φίρμας, αλλά επειδή η Opel περνά με ταχύ ρυθμό στη νέα γενιά κινητήρων.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Εάν η General Motors επιθυμεί να αναθέσει στη Chevrolet ένα πρωταγωνιστικό ρόλο στην ευρωπαϊκή αγορά, θα πρέπει να αρχίσει να την αντιλαμβάνεται και να τη σχεδιάσει ως μια «αυθύπαρκτη» οντότητα και όχι ως δορυφόρο και «σκουπιδοτενεκέ» της Opel.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΤΟ NEWSIT