Τελικά, η γαλλική κυβέρνηση δεν αποδείχτηκε και τόσο μετριοπαθής όσο ήλπιζε η Daimler. Λίγες μέρες ύστερα από την απόφαση γαλλικού δικαστηρίου που έδινε προθεσμία δέκα ημερών στη γαλλική κυβέρνηση για να επανεξετάσει τη στάση της στην απαγόρευση της εισαγωγής των Mercedes-Benz Α-Class και Β-Class, CLA και SL που χρησιμοποιούν το απαγορευμένο ψυκτικό R134a στα κλιματιστικά τους, επανήλθε ανυποχώρητη.
Η γαλλική κυβέρνηση επικαλέστηκε τη δυνατότητα που της δίνει η ευρωπαϊκή νομοθεσία για μονομερή επιβολή κυρώσεων αν θεωρήσει μια χώρα ότι κάτι είναι βλαπτικό για το περιβάλλον. Οπότε και επισημοποίησε την απαγόρευση εισαγωγής.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Το υπουργείο περιβάλλοντος της Γαλλίας σε επίσημη ανακοίνωσή του ανέφερε ότι «η απαγόρευση εισαγωγής θα παραμείνει σε ισχύ στη Γαλλία για όσο χρονικό διάστημα η εταιρεία (σ.σ. η Daimler) δεν συμμορφώνεται με τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς της EE». Που σημαίνει ότι η απαγόρευση θα ισχύει για όσο χρόνο η Mercedes-Benz δεν χρησιμοποιεί το εγκεκριμένο ψυκτικό υγρό R1234yf.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η Daimler είχε κερδίσει το διοικητικό δικαστήριο, προσβάλλοντας αυτή τη μονομερή ενέργεια, αλλά απ’ ό,τι φαίνεται το αυτί της Γαλλίας δεν ίδρωσε, επιμένοντας στην απαγόρευση.
Η Daimler είχε πάρει την έγκριση της γερμανικής ομοσπονδιακής αρχής αυτοκινήτου KBA αν συνεχίσει να διαθέτει αυτοκίνητα με το ψυκτικό υγρό που απαγόρευσαν οι πολιτικοί της ΕΕ και χρησιμοποιεί αυτή την εθνική αδειοδότηση για να πουλά αυτοκίνητα σε όλη την Ευρώπη.
Εν τω μεταξύ, σε αυτή την αντιπαράθεση ενεπλάκησαν και οι Γερμανοί πολιτικοί, ζητώντας από την EE να επιτρέψει στη Mercedes να συνεχίσει να πουλά αυτοκίνητα στη Γαλλία ενόσω η KBA θα πραγματοποιήσει περισσότερες δοκιμές. Τη ίδια στιγμή, η EE απειλεί τη Γερμανία με κυρώσεις ένα δεν συμμορφωθούν η KBA με η Daimler με τις ευρωπαϊκές διατάξεις.
Η Daimler δήλωσε ότι «τα επιχειρήματα της Γαλλίας είναι πλήρως ακατανόητα» και επιφυλάχτηκε για ένταση των ένδικων μέσων. Τα τρία από τα τέσσερα επίμαχα μοντέλα της Mercedes-Benz συνιστούν το μεγαλύτερο όγκο εισαγωγής της γερμανικής εταιρείας στη Γαλλία. Μέχρι στιγμής η απαγόρευση αφορά 4.500 που βρίσκονται στο τελωνείο, εκ των οποίων τα 2.704 έχουν ήδη πουληθεί.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Οδηγούμε τη νέα Mercedes-Benz S-Class
Διέρρευσαν οι πρώτες φωτογραφίες της νέας Mercedes-Benz S 63 AMG
Οι Hamilton και Rosberg οδηγούν δυο παλιά μονοθέσια της Mercedes (VIDEO)
Νέα βασική έκδοση πετρελαιοκινητήρα για τις Mercedes-Benz A & B-Class
Οδηγούμε: Mercedes-Benz A 45 AMG 4MATIC
Μercedes-Benz: Σε δημοπρασία στο Goodwood, το “ασημένιο βέλος” του Φάντζιο
Δοκιμή: Νέα Mercedes-Benz CLA 180
Δοκιμή: Mercedes-Benz A180 CDI