Η Hyundai Motor Company σημειώνει σταθερή άνοδο στην κατάταξη Best Global Brands 2021 της Interbrand καταλαμβάνοντας φέτος την 35η θέση συνολικά.
Σύμφωνα με την αξιολόγηση της Interbrand, η παγκόσμια αξία της μάρκας της Hyundai Motor αυξήθηκε κατά 6,3% σε ετήσια βάση φθάνοντας τα 15,2 δισεκατομμύρια δολάρια το 2021, την έβδομη συνεχόμενη χρονιά που βρίσκεται μεταξύ των 40 κορυφαίων μαρκών του πλανήτη. Το εξαιρετικό αυτό αποτέλεσμα ενισχύεται από την κατάκτηση 17 βραβείων Red Dot Design, όπως το «Interface & User Experience Design» στα Red Dot 2021, ένα βραβείο σχεδιασμού παγκόσμιας κλάσης, το οποίο επίσης συμβάλλει στην ενίσχυση της αξίας της μάρκας.