Η CRF1100L Africa Twin Adventure Sports, η iconic μοτοσυκλέτα μεγάλων αποστάσεων της Honda, εισέρχεται στο 25YM με ολοκαίνουργιο χρώμα και ανανεωμένα γραφικά.
Η στάνταρ ανάρτηση Showa Electronically Equipped Ride Adjustment (Showa EERA™) συνδυάζεται με εμπρός τροχό 19 ιντσών, ελαστικό 110/80-19 και ύψος σέλας 835/855mm. Ο δικύλινδρος κινητήρας χωρητικότητας 1.084 κ.εκ. παράγει άφθονη ροπή που φτάνει τα 112Nm. Ένα πλήρες πακέτο ηλεκτρονικών συστημάτων χρησιμοποιεί μια μονάδα μέτρησης αδράνειας έξι αξόνων για τη διαχείριση των HSTC, cornering ABS, Wheelie Control, Rear Lift Control και της λειτουργίας ανίχνευσης στροφής στην έκδοση DCT.
Η πρακτικότητα είναι εξασφαλισμένη με τα πολλαπλά προφίλ οδήγησης, το στάνταρ cruise control, τα θερμαινόμενα γκριπ, τη θύρα USB, την παροχή ACC και την έγχρωμη οθόνη αφής TFT 6,5 ιντσών με Apple CarPlay®,και συνδεσιμότητα Bluetooth. Οι διπλοί προβολείς LED διαθέτουν φώτα ημέρας Daytime Running Lights (DRL) και φώτα στροφής. Η επιλογή του κιβωτίου διπλού συμπλέκτη DCT προσφέρει βελτιωμένη αίσθηση κατά την εκκίνηση και σε χαμηλές ταχύτητες. Με τέσσερα εξατομικευμένα πακέτα γνήσιων αξεσουάρ Honda – Urban, Rally, Travel και Adventure – έχετε τη δυνατότητα να δημιουργήσετε τον τέλειο σύντροφο για τα ταξίδια σας.
Έχουν περάσει πάνω από τρεις δεκαετίες από τότε που η Honda XRV650 Africa Twin πρωτοεμφανίστηκε στην Ευρώπη.
Και παρά το ότι η μοτοσυκλέτα που τώρα φέρει το ίδιο όνομα – παρουσιάστηκε το 16YM ως CRF1000L Africa Twin – ήταν ένα εντελώς νέο μοντέλο, εν τούτοις κληρονόμησε την ουσία και το πνεύμα που έκαναν την πρώτη τόσο δημοφιλή.
Αφότου επέστρεψε δυναμικά το 2016, η Africa Twin είναι το 2ο πιο δημοφιλές μοντέλο στην κατηγορία Adventure 1000cc+, με πωλήσεις που ξεπερνούν τις 104.000 μονάδες σε όλη την Ευρώπη. Εξαιρετικά δημοφιλής, όλα αυτά τα χρόνια βρίσκεται πάντα στο Top 3 των μοτοσυκλετών Honda με τις περισσότερες πωλήσεις, ενώ ήταν η πρώτη σε πωλήσεις τα 6 από τα 8 ημερολογιακά έτη, από το 2016 έως το 2023.
Η 25YM CRF1100L Africa Twin Adventure Sports μοιράζεται το πλαίσιο και τον κινητήρα, με την CRF1100L Africa Twin η οποία έχει off-road προσανατολισμό. Στον αντίποδα, η Adventure Sports έχει διαφορετική προσωπικότητα και στόχους και συγκεκριμένα να προσφέρει στους αναβάτες πραγματικές δυνατότητες για διηπειρωτικά ταξίδια μεγάλων αποστάσεων και πρακτικότητα εντός και εκτός δρόμου.
Για ισχυρή επιτάχυνση, ειδικά με δύο αναβάτες και όταν η μοτοσυκλέτα είναι πλήρως φορτωμένη, ο παράλληλος δικύλινδρος κινητήρας 1.084 κ.εκ. παράγει μέγιστη ροπή 112Nm και μέγιστη ισχύ 102 PS (75kW).
Το σύστημα ανάρτησης Showa EERA™ προσφέρει βέλτιστο, συνεχώς ρυθμιζόμενο έλεγχο απόσβεσης. Τέσσερα προεπιλεγμένα προφίλ – SOFT, MID, HARD και OFF-ROAD – καλύπτουν κάθε είδους οδηγική κατάσταση, ενώ το USER mode προσφέρει δυνατότητα περαιτέρω εξατομίκευσης κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Η προφόρτιση του πίσω ελατηρίου μπορεί τώρα να ρυθμίζεται εν κινήσει.
Ο μπροστινός τροχός των 19ιντσών φορά ένα ελαστικό 110/80-19, που προσφέρει εντυπωσιακή πρόσφυση και ανατροφοδότηση του μπροστινού ελαστικού για καλύτερη σταθερότητα και άνεση στο δρόμο όταν είναι πλήρως φορτωμένη; Η διαδρομή της ανάρτησης, εμπρός και πίσω, είναι στα 210/200mm, βελτιώνοντας την ικανότητα χειρισμού στο δρόμο και διευκολύνοντας την πρόσβαση των ποδιών του αναβάτη στο έδαφος.
Τον touring χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας έρχεται να υποστηρίξει ιδανικά το μεγάλο ρεζερβουάρ καυσίμου των 24,8 λίτρων, η αυξημένη προστασία από τον άνεμο, η ζελατίνα με ρυθμιζόμενο ύψος σε 5 θέσεις, το μεγάλο προστατευτικό του κάρτερ, η αλουμινένια πίσω σχάρα καθώς και οι τροχοί με tubeless ελαστικά. Η παροχή ACC και τα θερμαινόμενα γκριπ περιλαμβάνονται στον στάνταρ εξοπλισμό.
Το DCT έχει εξελιχθεί ώστε να εξασφαλίζει μία πιο φυσική και ανάλαφρη αίσθηση τόσο κατά την εκκίνηση όσο και στις πολύ χαμηλές ταχύτητες. Μία μονάδα μέτρησης αδράνειας (IMU) έξι αξόνων ελέγχει, όχι μόνο το HSTC 7 επιπέδων, αλλά και το σύστημα ελέγχου ανύψωσης του εμπρός τροχού (Wheelie Control) 3 επιπέδων, το Cornering ABS (με ρύθμιση off-road), το Rear Lift Control (σύστημα αποφυγής ανύψωσης πίσω τροχού) και το σύστημα του DCT που αναγνωρίζει πότε η μοτοσυκλέτα στρίβει. Υπάρχουν τέσσερα προεπιλεγμένα προφίλ οδήγησης URBAN, TOUR, GRAVEL και OFF-ROAD.
Σχεδιασμένο για πλήρη έλεγχο, το τρίγωνο της θέσης οδήγησης διαμορφώνεται από μία λεπτή σέλα και το ψηλό τιμόνι. Το ύψος της σέλας είναι στα 835/855mm. Δύο Φώτα Ημέρας LED – Dual LED Daytime Running Lights (DRL) περιλαμβάνουν Cornering Lights τριών σταδίων – που προσαρμόζουν αυτόματα τη δέσμη φωτισμού στη γωνία κλίσης της μοτοσυκλέτας, προσφέροντας βέλτιστη ορατότητα και βελτιώνοντας την ασφάλεια. Το Cruise control και τα θερμαινόμενα γκριπ ανήκουν στο βασικό εξοπλισμό. Μία έγχρωμη οθόνη αφής TFT Multi Information Display (MID) 6,5” κρατά ενήμερο τον αναβάτη για όλες τις λειτουργίες της μοτοσυκλέτας, και είναι συμβατή με Apple CarPlay®, Android Auto®* και συνδεσιμότητα Bluetooth.
Η 25YM CRF1100L Africa Twin Adventure Sports θα διατίθεται σε δύο επιλογές χρωμάτων, οι οποίες συνοδεύονται από τολμηρά νέα γραφικά, με τον χρωματισμό Pearl Glare White (Tricolour) να αποτίει φόρτο τιμής στους εμβληματικούς συνδυασμούς τριών χρωμάτων της XRV750 Africa Twin.
– **ΝΕΟ** Matt Iridium Gray Metallic
– Pearl Glare White (Tricolour)
Σχεδιασμένη για μεγάλα ταξίδια, η 25YM Africa Twin Adventure Sports διαθέτει εκτεταμένο εμπρός φέρινγκ, το οποίο είναι σχεδιασμένο με σκοπό τη βελτιωμένη προστασία του πάνω μέρους του σώματος από τον αέρα και την καλύτερη αεροδυναμική απόδοση. Μία συμπαγής, ρυθμιζόμενη σε ύψος ζελατίνα σε 5 θέσεις αυξάνει την ορατότητα προσφέροντας παράλληλα άφθονη προστασία.
Η σέλα χρησιμοποιεί γέμισμα από αφρό ουρεθάνης βελτιστοποιημένης πυκνότητας για μείωση της κόπωσης του αναβάτη στις μεγάλες αποστάσεις. Η ρύθμιση ύψους χωρίς εργαλεία είναι 835 ή 855. Υπάρχει επίσης ένα αξεσουάρ χαμηλής σέλας, το οποίο μειώνει το ύψος στα 795/815mm.
Με χωρητικότητα 24,8 λίτρων, το ρεζερβουάρ καυσίμου προσφέρει δυνητικά αυτονομία άνω των 500 χιλιομέτρων, χάρη στην κατανάλωση των 4,9 λίτρων/100 χιλιόμετρα (20,5 χιλιόμετρα/λίτρο) (λειτουργία WMTC). Στον εξοπλισμό περιλαμβάνεται ένα μεγάλο προστατευτικό κάρτερ και μία πίσω αλουμινένια σχάρα.