Site icon NewsIT

Honda: Φρεσκάρισμα για τα σπορ GT Forza 350 και GT Forza 125

18.10.2024 | 14:00
Honda: Φρεσκάρισμα για τα σπορ GT Forza 350 και GT Forza 125

25YM Honda Forza 125

Άνεμος ανανέωσης για τα δύο σπορ GT Forza μοντέλα της Honda, τα οποία παρουσιάζονται με φρεσκαρισμένα χαρακτηριστικά

Κομψή, μοντέρνα και αεροδυναμικά αποδοτική με ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα, η έκδοση

Το Forza 350 είναι κομψό και μοντέρνο, αεροδυναμικά σχεδιασμένο, με ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα, άνω φέρινγκ, νέα μονάδα φωτισμού και πάνελ που το πλαισιώνουν. Το στιβαρό του πλαίσιο, από σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο, συμπληρώνεται από τηλεσκοπικό πιρούνι 33 χλστ., διπλά πίσω αμορτισέρ και τροχούς 15/14 ιντσών εμπρός/πίσω, για καλύτερο χειρισμό και ευελιξία στην κίνηση.

Στα χαρακτηριστικά του περιλαμβάνονται η νέα οθόνη TFT πέντε ιντσών για διαισθητικό έλεγχο, ευκρίνεια στο έντονο φως και εύκολη συνδεσιμότητα Honda RoadSync για smartphone μέσω ενός εργονομικού διακόπτη στο αριστερό γκριπ, μια πρίζα USB TypeC που παρέχει εύκολη φόρτιση, και αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα που φωτίζεται εσωτερικά και χωρά δύο κράνη full-face.

 

Το μοτέρ των 330 κ.εκ. αποδίδει ισχύ 29,2 ίππους (21,5kW) και ροπή 31,5Nm, και εξασφαλίζει ισχυρές επιδόσεις σε όλο το εύρος στροφών, προσφέροντας ζωηρή επιτάχυνση και τελική ταχύτητα 137 χλμ./ώρα. Έχει νέα χαρτογράφηση ECU, νέα εσωτερική δομή καταλύτη/σιλανσιέ, αλλά και αισθητήρα O 2 για συμμόρφωση με τις προδιαγραφές Euro 5+.

GT Forza 125

Οι σμιλεμένοι, διπλοί προβολείς LED αποτελούν ένα σημαντικό χαρακτηριστικό του Forza 125. Εμφανώς επηρεασμένο από το κορυφαίο μοντέλο της οικογένειας Forza 750, έχει στην κορυφή του φέρινγκ τη ζελατίνα που είναι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη σε εύρος 180 χλστ., για μέγιστη αίσθηση ελευθερίας ή προστασίας από τον αέρα.

Διαθέτει κι αυτό ίδια, νέα οθόνη TFT πέντε ιντσών και όλα τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά εξοπλισμού της έκδοσης GT Forza 300.

Το μοτέρ των 125 κ.εκ. αποδίδει ισχύ 14,5 ίππους (10,7kW) και μέγιστη ροπή 12,3Nm, είναι κι αυτός Euro 5+.

Καταλήγοντας, το Honda Selectable Torque Control (HSTC) διατηρεί την πρόσφυση του πίσω ελαστικού.

Tags:

Αυτοκίνητο Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version