Ανανεωμένο, το Hyundai Tucson εμφανίζεται ως μια από τις πιο ισχυρές επιλογές στην κατηγορία των μεσαίων SUV, έχοντας πολλά πλεονεκτήματα.
Μολονότι οι διαστάσεις δεν άλλαξαν, με λίγο πάνω από 4,5 μ. μήκος, το Tucson παραμένει ευέλικτο και δεν φανερώνει τον όγκο του, καθώς οι συμπαγείς αναλογίες του και το τελείωμα του πίσω μέρους, το κάνουν να φαίνεται μικρότερο.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Με νέους προφυλακτήρες και ποδιές, εμπρός και πίσω, διατηρεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία των Parametric Hidden Lights, που έχουν αναθεωρηθεί μαζί με τα φώτα ημέρας.
Γενικά, η εικόνα του Tucson από μπροστά είναι χάρμα οφθαλμών.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Στην έκδοση που οδήγησα, την N Line, υπάρχουν ζάντες 19 ιντσών με περίτεχνη σχεδίαση, ενώ η διπλή απόληξη της εξάτμισης στο πίσω δεξί άκρο, τονίζει τον δυναμισμό.
Με 17 εκ. απόσταση από το έδαφος, μπορεί να κινηθεί εκτός δρόμου, όμως στα δύσκολα, με λάσπες δε βολεύουν τα πολύ ασφάλτινα ελαστικά.
Στην καμπίνα, με δέρμα και αλκαντάρα στα καθίσματα, σπορτίφ τριάκτινο τιμόνι, πενταλιέρες αλουμινίου, και συνδυασμό ψηφιακών και συμβατικών χαρακτηριστικών, η αισθητική είναι αναβαθμισμένη, παρά την ύπαρξη και κάπως σκληρών πλαστικών.
Η διπλή, κυρτή επιφάνεια με δύο έγχρωμες ψηφιακές οθόνες 12,3 ιντσών η καθεμιά, αποτελούν μια ευχάριστη και λειτουργική εικόνα, ενώ υπάρχει και μια μικρή οθόνη 6,6 ιντσών για τον έλεγχο του τριζωνικού κλιματισμού.
Πατώντας διακόπτη, δίπλα στο λεβιέ ταχυτήτων, μπορείς να επιλέξεις ένα από τα τρία προγράμματα λειτουργίας (Eco, Normal, Sport), ανάλογα τον τρόπο που θέλεις να κινηθείς.
Η άνεση στο εσωτερικό κυμαίνεται σε υψηλά επίπεδα, με το μεταξόνιο των 2,68 μέτρων να δημιουργεί τις προϋποθέσεις φιλοξενίας ακόμα και 5 ενήλικων επιβατών. Οι πλάτες των πίσω καθισμάτων ρυθμίζονται σε κλίση, ενώ αναδιπλώνονται κιόλας για να μετατρέψουν τον χώρο αποσκευών από 577 λίτρα σε έως 1.756, με όλα τα καθίσματα διπλωμένα.
Το κινητήριο σύστημα του υβριδικού Hyundai Tucson, στην έκδοση N Line, απαρτίζεται από έναν τετρακύλινδρο turbo κινητήρα 1.6lt, που συνεργάζεται με το 48 Volt υβριδικό σύστημα, έναν ηλεκτρικό μοτέρ που αποδίδει 17 ίππων με 55 Nm ροπής και μία πολύ μικρή μπαταρία 0,44 kWh.
Η απόδοση των 160 ίππων με 265 Nm μέγιστης ροπής, δείχνει και είναι καλή, όμως θα προτιμούσα ένα αυτόματο κιβώτιο από το 6άρι μηχανικό, ίσως επειδή έχω συνηθίσει να οδηγώ τα αυτόματα.
Δεν τσιμπάει πολύ πάνω από τα 8 λίτρα στα 100 χλμ. η μέση κατανάλωση, οδηγώντας ήπια και όχι με κόκκινο στις στροφές και είναι ευχάριστο στην οδήγηση – αν και θα ήθελα πιο άμεσο σύστημα διεύθυνσης – στα πολλά στροφιλίκια με τις κλίσεις να απουσιάζουν, σχεδόν και οι τριγμοί να είναι επίσης ανύπαρκτοι.
Οι πίσω επιβάτες δεν θα καταλάβουν εύκολα τις όποιες κακοτεχνίες του οδοστρώματος, καθώς η ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων κάνει καλά τη δουλειά της.
Τα ισχυρά φρένα βοηθούν να σταματήσεις αποτελεσματικά, ενώ σε εξοπλισμό είναι πλήρες, από 7 αερόσακους ασφάλειας και συστήματα υποβοήθησης οδηγού, μέχρι και σύστημα πλοήγησης και Over the Air ενημερώσεις. Μου άρεσε η λειτουργία της περιμετρικής απεικόνισης, μέσω των καμερών, που είναι τόσο αληθινή, όπως και η πραγματική απεικόνιση του τι συμβαίνει δεξιά και αριστερά, κάθε φορά που πατάς τον διακόπτη του φλας.
Ένα από τα πιο εμπορικά μοντέλα στην κατηγορία των μεσαίων SUV, το Hyundai Tucson, με αυτό το ήπια υβριδικό σύνολο και σε αυτή την ξεχωριστή σε πινελιές έκδοση N Line, είναι ένα μοντέλο που πρέπει να βάλεις στη λίστα των δοκιμών σου, πριν επιλέξεις αυτοκίνητο.