Driveit

Hyundai i30 1.5lt – Δοκιμή: Χαρισματικό και  ισχυρό

Φρεσκαρισμένο σε εμφάνιση και αποδοτικό στο δρόμο

Ένα από τα πιο εμπορικά μοντέλα της μικρομεσαίας κατηγορίας, το Hyundai i30 στη φρεσκαρισμένη του έκδοση, αποτέλεσε εργαλείο δοκιμής, αυτή τη φορά.

Σε γνώριμη φόρμα, ένα κλασικό 5θυρο hatchback αλλά με αρκετά σπορτίφ χαρακτηριστικά που συναντάμε στην κυψελοειδή μάσκα, τους αεραγωγούς, τα φιμέ φωτιστικά και την πίσω αεροτομή, αλλά και πινελιές πολυτέλειας, με το αλουμίνιο στο περίγραμμα των παραθύρων, την πίσω ποδιά και τις ζάντες.

Ευχάριστη η εικόνα της καμπίνας, όπου τα καθίσματα με διάτρητο δέρμα και λίγο ύφασμα συνάδουν με την πολυτέλεια και το επίσης δερμάτινο τιμόνι.

Hyundai i30

Αρκετά μαλακά τα πλαστικά στο ταμπλό και περιορισμένα τα χειριστήρια που θα τα βρούμε μόνο για τον έλεγχο του κλιματισμού και το on-off του συστήματος ενημέρωσης / ψυχαγωγίας. Λίγα πλήκτρα και αφή στην κεντρική, ψηφιακή οθόνη 10,25 ιντσών και με κάμερα οπισθοπορείας, όπως ψηφιακός είναι και ο πίνακας οργάνων.

Hyundai i30

Άνετο για 5 ενήλικες επιβάτες, το Hyundai i30 διαθέτει φιλόξενη καμπίνα και ευρύχωρο πορτ-μπαγκάζ που καλύπτει τις ανάγκες μια οικογένειας.

Η έκδοση δοκιμής εφοδιάζεται με ένα μοτέρ βενζίνης 1.5lt turbo που αποδίδει 140 ίππους. Δεν είναι πάρα πολλοί για τον κυβισμό του, όμως οι μηχανικοί της Hyundai αφαίρεσαν 20 ίππους, σε σχέση με την προηγούμενη έκδοση, προκειμένου να μην υπερβούν τα όρια ρύπων.

Hyundai i30

Πάντως, με 253 Nm ροπής, μπορεί να λειτουργήσει πολύ καλά, σε συνδυασμό με το 6άρι μηχανικό κιβώτιο, αν και αλήθεια είναι ότι τώρα με τα αυτόματα κιβώτια κάπως σου κακοφαίνεται που… ανακατατεύεις με τον λεβιέ.

Επιταχύνει καλά με 9 δευτ. στα 0-100 χλμ./ώρα και αν θέλεις μπορείς από το Drive Mode να αλλάξεις πρόγραμμα οδήγησης, ώστε να είσαι μεταξύ Eco ή Sport, ανάλογα το πού και πώς θέλεις να κινηθείς.

Hyundai i30

Με συνετή οδήγηση βρίσκεσαι συνεχώς κάτω από τα 8 λίτρα κατανάλωση στα 100 χλμ., αν και μπορείς να φτάσεις και τα 7 λίτρα, εξαιτίας και του ήπιου υβριδικού συστήματος 48v, που χαρίζει σχεδόν αθόρυβες εκκινήσεις και μειώνει το φορτίο του κινητήρα στην ένταση.

Στο δρόμο το χαρακτηρίζω ως καλοστημένο, με μια ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω να λειτουργεί άψογα, και με τις κλίσεις στις στροφές να απουσιάζουν.

Hyundai i30

Με πλούσιο εξοπλισμό άνεσης, ασύρματες ενημερώσεις και με πλήρες πακέτο συστημάτων Hyundai Smart Sense, για την ασφάλεια, προσφέρεται με 5ετή εγγύηση χωρίς περιορισμό χιλιομέτρων

Driveit
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Driveit: Περισσότερα άρθρα
WRC: Ιστορικά ρεκόρ τηλεθέασης
Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις διατήρησε τη φήμη του ως ένας από τους πιο απαιτητικούς και συναρπαστικούς αγώνες του πρωταθλήματος
EKO ACROPOLIS RALLY 2024