Τα 40ά γενέθλια της Porsche 911 Turbo γιορτάζονται σχεδιαστικά με την ένταξη της πιο γρήγορης, της πιο δυνατής και της πιο τεχνολογικά εξεζητημένης μέχρι σήμερα 911: Της νέας Σειράς 991. Η έκτη γενιά της 911 Turbo, αυτής που βλέπετε στις φωτογραφίες πριν από την προγραμματισμένη αποκάλυψή της στο σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο, θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις ισχύος, όπως και στην απερχόμενη: Turbo και Turbo S.
Στη στάνταρ έκδοση, η νέα τετρακίνητη 911 με το διτούρμπινο 3,8λιτρο μπόξερ αποδίδει 20 PS παραπάνω από τη απερχόμενη, ανεβαίνοντας σε ισχύ στα 520 άλογα. Η τιμή αυτή διπλασιάζει την απόδοση του γεννήτορά της το 1974, ο οποίος από έναν 3λιτρο τούρμπο έβγαζε 260 PS.
Στην πιο σπορ έκδοση, η νέα 911 Turbo S ξεπερνά κατά 30 PS το προηγούμενο μοντέλο, φτάνοντας τα 560. Ισχύς που ακούγεται ικανή να ισοφαρίσει τη McLaren 12C στα 0-100 σε 3,1” και να πιάσει τα 320 km/h. Η Porsche μέχρι στιγμής δεν έχει κάνει αναφορά στη ροπή της νέας 911 Turbo, αλλά οι εκτιμήσεις μας την ανεβάζουν σαφώς πάνω από τα 72 kgm.
Όπως και όλες οι πρόσφατες 911, η νέα Turbo μεγάλωσε σε μέγεθος. Σε μήκος κατά τέσσερις πόντους, φτάνοντας τα 4,49 m και σε πλάτος κατά 2,8 σε σχέση με την τελευταία Carrera 4, φτάνοντας το 1,88 m, λόγω και των ειδικά σχεδιασμένων πίσω φτερών.
Η εκτεταμένη χρήση αλουμινίου στη εσωτερική και εξωτερική δομή του αμαξώματος, σύμφωνα με την εταιρεία επέτρεψε στο νέο αυτοκίνητο να κατέβει κάτω από τα 1.570 kg της προηγούμενης 911 Turbo, βελτιώνοντας κατακόρυφα το λόγο ισχύος/βάρους.
Η αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων φέρνει και μια σημαντική αλλαγή στη γεωμετρία του σασί, με το μεταξόνιο να μεγαλώνει κατά δέκα πόντους, στα 2,45 m, με το εμπρός και πίσω μετατρόχιο να ξεπερνά σαφώς τα 1,49 m εμπρός και τα 1,55 πίσω του απερχόμενου μοντέλου. Μεγαλύτεροι είναι και οι θόλοι των τροχών για να μπορούν να φιλοξενήσουν τις 20άρες ζάντες και αυτές τις μονομπούλονες της Turbo S.