Η αξία μάρκας Toyota αυξήθηκε κατά 12% στα 24,5 δις δολάρια (18,6 δις ευρώ) τον τελευταίο χρόνο, από τις μεγαλύτερες ανόδους που καταγράφηκαν στο χώρο του αυτοκινήτου.
Τα τελευταία οκτώ χρόνια που δημοσιεύεται η αναφορά BrandZ™ η Toyota έχει στεφθεί η πολυτιμότερη μάρκα αυτοκινήτου έξι φορές (την 1η φορά το 2006), ενώ σε δύο άλλες περιπτώσεις έχει καταταχθεί δεύτερη.
Σύμφωνα με την αναφορά, αν και οι πωλήσεις αυτοκινήτων βελτιώθηκαν σε ορισμένες περιοχές, παρέμειναν κάτω από τα επίπεδα προ ύφεσης, επηρεάζοντας δυσμενώς τα συνολικά αποτελέσματα των μαρκών. Αντίθετα, οι παγκόσμιες πωλήσεις για την Toyota Motor Corporation το 2012 αυξήθηκαν κατά 22,6% σε 9,75 εκατομμύρια μονάδες, κάτι που συνέβαλε θετικά στην αποτίμηση μάρκας στη φετινή αναφορά.
Η λίστα BrandZ™ δείχνει επίσης ότι οι αξίες μαρκών του κλάδου του αυτοκινήτου διαμορφώθηκαν εν μέρει από την αυξημένη τάση των πελατών προς τα υβριδικά οχήματα .
Από το 1997 που η Toyota κατασκεύασε τον πρώτο στον κόσμο πλήρως υβριδικό όχημα μαζικής παραγωγής, το Toyota Prius, οι πωλήσεις υβριδικών μοντέλων Toyota και Lexus έχουν ξεπεράσει τα 5 εκατομμύρια παγκοσμίως. Στην Ευρωπαϊκή αγορά διατίθενται πλέον τα εξής 12 υβριδικά μοντέλα Toyota και Lexus: Toyota Yaris Hybrid, Auris Hybrid, Auris Hybrid Touring Sports, Prius, Prius+, Prius Plug-in Hybrid, και Lexus CT 200h, IS 300h, ES 300h, GS 450h, RX 450h, LS 600h.
Η αναφορά Top 100 Most Valuable Global Brands της BrandZ™, την οποία διεξάγει η Millward Brown Optimor για λογαριασμό της WPP, βασίζεται στις απαντήσεις περίπου δύο εκατομμυρίων καταναλωτών σε περισσότερες από 30 χώρες.