Η μη ικανοποίηση των πελατών της είναι ένα από τα σοβαρότερα θέματα που αντιμετωπίζει ο όμιλος Jaguar Land Rover.
Ο CEO της Jaguar Land Rover, Thierry Bollore, παραδέχθηκε πως η εικόνα που έχει το αγοραστικό κοινό για την ποιότητα των μοντέλων τους έχει μεγάλο αντίκτυπο στις ετήσιες πωλήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Πιο συγκεκριμένα, ο Thierry Bollore δήλωσε σε μετόχους: «Η μη ικανοποίηση των πελατών μας ήταν καθοριστικός παράγοντας στον όγκο πωλήσεών μας. Οι χαμένες ευκαιρίες σήμερα είναι τεράστιες. Είναι πάνω από 100.000 πωλήσεις που θα μπορούσαμε να έχουμε κατακτήσει». Παραδέχθηκε μάλιστα πως πέρυσι ήταν η χειρότερη χρονιά σε αυτό τον τομέα.