Site icon NewsIT
18:25 | 06.04.25

Kia Sportage 1.6 T-GDI 160 PS GL Line – Δοκιμή: Ξεχειλίζει ποιότητα

Kia Sportage 1.6-160 GT-Line

Εντυπωσιάζει οπτικά

Δημήτρης Μπαλής

Προικισμένο σε χαρακτηριστικά, υβριδικό, καλοστημένο και άνετο

Όταν οδηγείς ένα μοντέλο σε πάνω από 1.200 χιλιόμετρα, σε αυτοκινητόδρομο, πόλη και ορεινούς δρόμους, μπορείς να βγάλεις πολύ καλύτερα συμπεράσματα, όπως στην προκειμένη περίπτωση για το ανανεωμένο Kia Sportgae.

Ένα αυτοκίνητο που έχει κερδίσει την εκτίμηση του αγοραστικού κοινού της Ευρώπης και της Ελλάδας, με υψηλά νούμερα πωλήσεων, απόρροια της εμφάνισης, του εξοπλισμού, των επιλογών σε κινητήρια συστήματα και της εγγύησης των 7 ετών.

Οδήγησα την πιο σπορτίφ έκδοση, τη GT Line, που χαρακτηρίζεται από πινελιές διαφοροποίησης, όπως η μαύρη γυαλιστερή μάσκα και οι καθρέπτες, ο διαχύτης και οι 19άρες ζάντες αλουμινίου. Όχι ότι η απλή έκδοση δεν τραβάει το βλέμμα, αλλά αυτή το καρφώνει.  

Και, πράγματι, όπου κι αν πήγα το κοιτούσαν με θαυμασμό.

Πολύ εντυπωσιακό μπροστά με τα φωτιστικά μπούμεραγκ και την περίτεχνη μάσκα, τις ράγες οροφής και το δυναμικό πίσω μέρος, διαθέτει ιδανικές αναλογίες για μικρομεσαίο C-SUV, ώστε και σβέλτο να είναι και ευέλικτο.

Η καμπίνα σε καθηλώνει με την κυρτή, μεγάλη οθόνη, με πίνακα οργάνων και οθόνη αφής 12,3 ιντσών, το τιμόνι με τα χειριστήρια paddles για τις αλλαγές ταχυτήτων χειροκίνητα στο 7άρι αυτόματο κιβώτιο που ρυθμίζεται από περιστροφικό διακόπτη, έναν άλλο διακόπτη για την εκκίνηση, και έναν ακόμα για τα Drive Mode, τους τρόπους λειτουργίας οδήγησης. Όλα αυτά σε μια φιλόξενη κονσόλα, που φέρει διακόπτες και για τα θερμαινόμενα καθίσματα, που αν κατά λάθος τα πατήσεις, όπως εγώ, τότε ψάχνεις να δεις γιατί ζεσταίνεσαι!

Οι δύο μεγάλες ποτηροθήκες και ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από το υποβραχιόνιο εξυπηρετούν στα ταξίδια, με το σαλόνι να έχει αλκαντάρα και δέρμα.

Πολύ άνετο για 3 ενήλικες επιβάτες πίσω, με το τούνελ μετάδοσης να μη δημιουργεί πρόβλημα για τον μεσαίο επιβάτη. Το δε άπλετο πορτ-μπαγκάζ των 562 λίτρων χωρά τα πάντα για ένα ταξίδι, ώστε να μην πάρεις τα απολύτως απαραίτητα.

Το νέο μοτέρ βενζίνης, ένας τετρακύλινδρος κινητήρας 1.6 T-GDI με 160 ίππους ισχύ, με υβριδικό σύστημα 48V και 265 Nm ροπής από πολύ χαμηλά στις στροφές, αποδίδει θαυμάσια στον αυτοκινητόδρομο, δε βγάζει θόρυβο, τραβάει στα ορεινά στροφιλίκια και με 8,3 λίτρα μέση κατανάλωση στα 100 χλμ., κάνει το Kia Sportage αρκετά οικονομικό.

Μπορείς να διαλέξεις πρόγραμμα οδήγησης, Normal κατά βάση, Eco στα ταξίδια με σταθερή ταχύτητα ή Sport για πιο άμεση απόδοση, αλλά θα τσιμπήσει σε κατανάλωση.

Μου άρεσε πολύ στην οδήγηση, χωρίς περιττές κλίσεις, στιβαρό όσο πρέπει, ποιοτικό, με καλορυθμισμένη ανάρτηση και πολύ πλούσιο εξοπλισμό, που σε κάνει να θέλεις να ρωτήσεις τι παραπάνω θα μπορούσε να έχει.

Για αυτό και υπάρχουν οι εκθέσεις, για όποιον θέλει να πάρει περισσότερες πληροφορίες.

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version