Με φουτουριστική σχεδίαση, σπορτίφ καμπίνα, κορυφαίες επιδόσεις και πολλές λειτουργίες, το Kia EV6 GT σε οδηγεί σε έναν νέο κόσμο απολαυστικής συμπεριφοράς.
Η Kia από τότε που δημιούργησε εργοστάσιο και σχεδιαστικό κέντρο στην Ευρώπη είπε και το έκανε πράξη ότι θα κατασκευάζει αυτοκίνητα που να ικανοποιούν τους Ευρωπαίους οδηγούς. Το ένα μετά το άλλο τα μοντέλα της, ανάλογα σε ποιον ή ποια οδηγό απευθύνονται, αφήνουν μια στιβαρή υπογραφή ποιότητας και σιγουριάς στο δρόμο.
Η δε έλευση του Kia EV6 GT δημιουργεί ακόμα περισσότερες προσδοκίες, καθώς από την εμφάνιση και μόνο σκέφτεσαι τι έχεις να αντιμετωπίσεις στο δρόμο: ένα πραγματικό «εργαλείο».
Ως «Καλύτερο αυτοκίνητο επιδόσεων», από τα World Car Awards του 2023, το κορεατικό μοντέλο ήρθε με περγαμηνές.
Το αυτοκίνητο που οδήγησα προ ημερών είναι και συγκλονιστικό, με φουτουριστική εμφάνιση που εκπαιδεύει το σβέρκο των… περαστικών να γυρίσουν απότομα το κεφάλι, μπροστινό τμήμα βγαλμένο από αμερικανικά αγωνιστικά σε οβάλ πίστες και πίσω τμήμα που δημιουργεί δύο αεροτομές, μια ψηλά στην οροφή και μια στην πόρτα του χώρου αποσκευών.
Οι λαχανί δαγκάνες φρένων, το επιθετικό ρύγχος, τα σπόιλερ, το τονισμένο καπό, το coupe τελείωμα του πίσω μέρους, και τα πίσω LED φωτιστικά από τη μια άκρη στην άλλη, δημιουργούν μια άκρως αθλητική σιλουέτα που συνάδει με τη διαμόρφωση της καμπίνας.
Εκεί που τα μπάκετ καθίσματα με ενσωματωμένα προσκέφαλα και αλουμίνιο, οι λαχανί ραφές στο δέρμα, το σπορ τιμόνι και η μεγάλη άνεση για τους πίσω επιβάτες, με την απουσία κεντρικού τούνελ, σε κάνουν να νιώθεις έτοιμος για βόλτες. Και με τεράστιο πορτ-μπαγκάζ για όλα τα… μπαγκάζια.
Και μη φανταστείτε μόνο κοντινές, διότι με μπαταρία 77,4 kWh μπορείς να διανύσεις κοντά στα 424 χλμ. Όμως, στον αυτοκινητόδρομo, όπου δεν έχεις το σταμάτα ξεκίνα και σε λειτουργία το σύστημα ανάκτησης ενέργειας, τότε η αυτονομία περιορίζεται.
Τώρα, με 585 ίππους ισχύος και 740 Nm ροπής, πραγματικά το Kia EV6 GT δεν κρατιέται. Ούτε από στάση, διότι πιάνει τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,2 δευτ. σε βαθμό που να προβληματίζει supercars. Κι επειδή είναι ηλεκτρικό και αθόρυβο, η Kia φρόντισε να μην αφήσει παραπονούμενους τους οδηγούς, προσθέτοντας τρία προγράμματα ήχου που παραπέμπουν σε V6 μοτέρ: Stylish, Cyber και Dynamic.
Στον χειρισμό βοηθά απίστευτα το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (eLSD), όμως το τιμόνι δεν έχει απότομο κόψιμο, δηλαδή έχει κάπως μεγάλο κύκλο στροφής, αλλά κι αυτό ρυθμίζεται, όπως και η συμπεριφορά του γκαζιού.
Στο τιμόνι αν πατήσεις τον δεξί διακόπτη GT Drive Mode, τότε νιώθεις αμέσως τις στροφές να ανεβαίνουν, υποσχόμενο εκρηκτικές επιδόσεις.
Σε κάθε περίπτωση για αποτελεσματικό φρενάρισμα οι τετραπίστονες δαγκάνες εμπρός και πίσω με δίσκους 15 ιντσών μπροστά και 14,2 πίσω, κάνουν καλά τη δουλειά τους και σταματούν εγκαίρως το μεγαθήριο, που φορά ζάντες 21 ιντσών και ειδικά ελαστικά.
Με 7 χρόνια εγγύηση αμαξώματος και 8 χρόνια μπαταρίας, πολύ πλούσιο εξοπλισμό ασφάλειας και υποβοήθησης οδηγού, οι τιμές ξεκινούν από 64.990 ευρώ.
Το Kia EV6 GT είναι πραγματικά ένα υπέροχο, ηλεκτρικό αυτοκίνητο, που μπορεί να σου κάνει την καθημερινότητα να μοιάζει με Σαββατοκύριακο σε πίστα.