Είναι τρομακτική, κυριολεκτικά και μεταφορικά, η εξέλιξη της τεχνολογίας τα τελευταία χρόνια, σε τέτοιο βαθμό που το χθες να μοιάζει μακρύ παρελθόν και αυτό έρχεται να μας το επιβεβαιώσει η Kia.
Δηλαδή πώς γίνεται από 32.500 άτομα που έκαναν χρήση της υπηρεσίας UVO Connect το 2019, η οποία μετονομάστηκε σε και Kia Connect, να φτάσουμε τους 1,5 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες το 2024;
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Κι όμως γίνεται, διότι όπως έχουμε διαπιστώσει όλα τα να μοντέλα δεν αποτελούν απλά ένα μέσο μετακίνησης, αλλά προσφέρουν ένα σύνολο υπηρεσιών που φαίνονται και είναι χρήσιμες για τον κάτοχο –και όχι μόνο- του οχήματος.
Με απρόσκοπτη συνδεσιμότητα, χαρακτηριστικά υψηλής τεχνολογίας και εξατομικευμένες υπηρεσίες, η εμπειρία οδήγησης έχει αλλάξει επίπεδο απομακρυσμένος έλεγχος κατάστασης οχήματος, με την υπηρεσία να προσφέρει απομακρυσμένο έλεγχο κατάσταση του οχήματος, διαγνωστικό έλεγχο του οχήματος, εύρεση αυτοκινήτου όταν δεν θυμόμαστε που έχουμε παρκάρει, έλεγχο λειτουργιών όπως η φόρτιση του ηλεκτρικού, το κλίμα και οι κλειδαριές μέσω της εφαρμογής, ειδοποιήσεις σε πραγματικό χρόνο για καταστάσεις έκτακτης ανάγκης, πληρωμές στο αυτοκίνητο μέσω της πληρωμής InCar, ακόμα και λεπτομέρειες σχετικά με κοντινούς σταθμούς φόρτισης, εστιατόρια και εκπτώσεις.
Μάλιστα, σχεδόν το 94% των ιδιοκτητών Kia σε όλη την Ευρώπη χρησιμοποιούν ενεργά το Kia Connect, με τους ιδιοκτήτες ηλεκτρικών οχημάτων να φτάνουν το 95%.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Το Kia Connect προσφέρει λειτουργίες όπως ενημέρωση ψυχαγωγίας, Remote Smart Park Assist 2, ενισχύσεις επιτάχυνσης και ροή μουσικής. Αυτή η προσέγγιση εξασφάλισε ότι τα μοντέλα της Kia θα παραμείνουν ανθεκτικά στο μέλλον και προσαρμόσιμα στις τεχνολογικές εξελίξεις, με τη συνεχή ενημέρωση over-the-air (OTA).
Το αμιγώς ηλεκτρικό EV3 ξεχωρίζει ως το πρώτο μοντέλο που συνδυάζει τα προηγμένα χαρακτηριστικά του Kia Connect, με video streaming, Kia AI assistant για αναγνώριση φωνής και in-car karaoke, In-Car Payment ακόμα και για πληρωμή θέσης στάθμευσης απευθείας μέσω της οθόνης αφής του αυτοκινήτου ή της εφαρμογής.