Ο ετήσιος διαγωνισμός «Engine of the Year» χωρίζει τους κινητήρες σε 11 διαφορετικές κατηγορίες αναλόγως χωρητικότητας και προσανατολισμού, επιπλέον της συνολικής κατάταξης. Στη «γενική» λοιπόν ήρθε πρώτος και πάλι ο 1.0 EcoBoost της Ford, για δεύτερη φορά μετά το 2012. Όπως είναι φυσικό, πρωτιά σημείωσε και στην κατηγορία των κινητήρων με χωρητικότητα κάτω του ενός λίτρου.
Ο 1.4 TSI ACT της VW, με τεχνολογία απενεργοποίησης κυλίνδρων, συμμετείχε για πρώτη φορά στον διαγωνισμό φέτος, κατακτώντας και τον τίτλο του καλύτερου νέου κινητήρα, με μικρή διαφορά από τον… V12 της Ferrari F12 Berlinetta. Δεν είχε την ίδια επιτυχία όμως και στην κατηγορία κυβισμού του, 1.000-1.400 cc, αφού βρέθηκε μόλις στην 4η θέση πίσω από τους ομόσταυλους 1.4 TSI Twincharger, 1.4 TSI και 1.2 TSI.
Στην κατηγορία των «πράσινων» κινητήρων, ο τίτλος πήγε στην έκδοση του 900άρη TwinAir της Fiat που καταναλώνει φυσικό αέριο (CNG).
Αναλυτικά τα αποτελέσματα ανά κατηγορία:
– Παγκόσμιος κινητήρας της χρονιάς: Ford 1.0 EcoBoost
– Νέος κινητήρας: Volkswagen 1.4 TSI ACT
– «Πράσινος» κινητήρας: Fiat 0,9 TwinAir Turbo CNG
– Κινητήρας επιδόσεων: Ferrari 6.3 V12
– Έως 1.0lt: Ford 1.0 EcoBoost
– 1.0 έως 1.4lt.: Volkswagen 1.4 TSI
– 1.4 έως 1.8lt: BMW-PSA 1.6 Turbo
– 1.8 έως 2.0lt: BMW 2.0 TwinPower Turbo
– 2.0 έως 2.5lt: Audi 2.5 TFSI
– 2.5 έως 3.0lt: Porsche 2.7 DI
– 3.0 έως 4.0lt: McLaren V8 3.8
– 4.0lt και άνω: Ferrari V12 6.3