Driveit

Leapmotor: Tο C10 θα φέρει ηλεκτρικό μοτέρ αλλά και θερμικό

Με την τεχνολογία Range Extender Electric Vehicle η αυτονομία θα ξεπερνά τα 950 χλμ.

Μια ενδιαφέρουσα ιδέα που έχουν χρησιμοποιήσει κι άλλοι κατασκευαστές στο πρόσφατο αυτοκινήτων παρελθόν, θα εφαρμόσει η κινεζική Leapmotor, με αρχή το μοντέλο C10.

Η εταιρεία, η οποία στην Ελλάδα αντιπροσωπεύεται από τον όμιλο Βασιλάκη, στη 101η Έκθεση Αυτοκινήτου Βρυξελλών (10 – 19 Ιανουαρίου 2025), θα παρουσιάσει για πρώτη φορά στην Ευρώπη την τεχνολογία REEV (Range Extender Electric Vehicle).

Το C10, το μεγάλο SUV της μάρκας που έχει μήκος 4,74 μ., στην έκδοση C10 REEV, θα διαθέτει ηλεκτρικό κινητήρα με ισχύ 215 HP (158 kW) αλλά κι έναν κινητήρα βενζίνης 1,5 lt. Το ηλεκτρικό μοτέρ τροφοδοτείται με ενέργεια από μπαταρία 28,4 kWh (φορτίζεται μέσω εναλλασσόμενου AC ή συνεχούς DC ρεύματος), και είναι εκείνος που κινεί το αυτοκίνητο, με την αυτονομία να φτάνει τα 145 χλμ.

Ωστόσο, ανάλογα με το επιλεγμένο προφίλ λειτουργίας, από τον οδηγό, ο θερμικός κινητήρας ενεργοποιείται και αναλαμβάνει το ρόλο γεννήτριας για την μπαταρία κι έτσι με τη συνεχή ανατροφοδότηση το μοντέλο μπορεί να καλύψει πάνω από 950 χλμ. χωρίς να χρειαστεί κανενός είδους ανεφοδιασμό. Η δε μέση κατανάλωση βενζίνης είναι μόλις 0,4 λίτρα/100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 δεν ξεπερνούν τα 10 γρ./χλμ.

Ας περιμένουμε και το λανσάρισμα στην Ελλάδα και βέβαια τις τιμές.

Driveit
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Driveit: Περισσότερα άρθρα