Μπορεί το Leapmotor C10 να είναι αμιγώς ηλεκτρικό, ωστόσο η κινεζική μάρκα λανσάρει μια νέα έκδοση που φέρει και θερμικό μοτέρ, αυξάνοντας τη συνολική αυτονομία, με βενζίνη και ενέργεια μπαταρία.
Η έκδοση REEV του C10, με την τεχνολογία Range Extender EV, είναι ήδη διαθέσιμη για παραγγελίες και στην ελληνική αγορά με τιμές από 38.900 ευρώ.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ουσιαστικά πρόκειται για μια plug-in hybrid εκδοχή του C10, η οποία βασίζεται στην αμιγώς ηλεκτρική.
Ωστόσο, ο τρόπος λειτουργίας του συστήματος διαφέρει από άλλα plug-in hybrid.
Δηλαδή, φέρει έναν 4κύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1,5 lt, ο οποίος δεν μεταδίδει την κίνηση στους τροχούς, αλλά αποκλειστικός σκοπός του είναι να παράγει ρεύμα μέσω της γεννήτριας ισχύος 50 kW που υιοθετεί 8 επίπεδα τυλιγμάτων, και έχει βαθμό απόδοσης που αγγίζει το 96,5%.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Την κίνηση μεταδίδει ένας ηλεκτρικός κινητήρας ισχύος 215 ίππων, που χαρακτηρίζεται από τη γραμμική απόδοση της ισχύος και την πλούσια ροπή.
Παράλληλα, η μπαταρία χωρητικότητας 28,4 kWh, που φορτίζεται γρήγορα, χαρίζει ηλεκτρική αυτονομία έως 145 χλμ. και σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ βενζίνης, η συνολική αυτονομία φτάνει τα 970 χλμ., μέχρι δηλαδή να ανεφοδιαστεί ξανά σε καύσιμο και να φορτιστεί πλήρως η μπαταρία.
Στην οδήγηση, το C10 REEV δίνει κατά κανόνα προτεραιότητα στην αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία και μόνο όταν το επίπεδο φόρτισης πέσει κάτω από ένα προκαθορισμένο σημείο ενεργοποιείται ο κινητήρας εσωτερικής καύσης για να ξεκινήσει η φόρτιση. Ανάλογα με το επιλεγμένο προφίλ λειτουργίας ο οδηγός μπορεί να θέσει σε προτεραιότητα την απόλυτη οικονομία ή τις επιδόσεις, ενώ έχει στη διάθεσή του ένα αυτοκίνητο με την ίδια αποτελεσματικότητα τόσο στην αμιγώς ηλεκτρική καθημερινότητα όσο και στη διάνυση μεγάλων αποστάσεων.
Και το νέο C10 REEV καλύπτεται από 5ετή εγγύηση (ή 100.000 χλμ.) για τα μηχανικά μέρη και για 8 χρόνια (ή 160.000 χλμ.) για τη μπαταρία υψηλής τάσης, ενώ διατίθεται σε δύο επίπεδα εξοπλισμού.