Site icon NewsIT

Mazda CX-60: Η διαφήμιση με τον Σωτήρη Κοντιζά εξυμνεί τη δύναμη της αυθεντικότητας

06.11.2022 | 09:33
Mazda CX-60: Η διαφήμιση με τον Σωτήρη Κοντιζά εξυμνεί τη δύναμη της αυθεντικότητας

Η έλευση του ολοκαίνουργιου Mazda CX-60, του πρώτου Plug In Hybrid που παρουσιάζει η Ιαπωνική μάρκα, ήταν η αφορμή για τη δημιουργία του νέου διαφημιστικού της Mazda Autoone με τον αναγνωρισμένο Ελληνο-Ιάπωνα σεφ, Σωτήρη Κοντιζά.

Το νέο βίντεο με τον τίτλο: MAZDA CX-60. Η δύναμη της αυθεντικότητας, μας υποδεικνύει ότι αυτό που είναι αυθεντικό παραμένει διαχρονικό και αξεπέραστο.

Το Mazda CX-60 συντροφεύει τον Σωτήρη Κοντιζά σε ένα ταξίδι επιστροφής στον τόπο καταγωγής. Μέσα από την ηρεμία και τη σιγουριά της οδήγησης, προσωπικές σκέψεις αναδύονται. Οι προτεραιότητες επαναπροσδιορίζονται και τελικά μένουν όλα όσα έχουν πραγματικά αξία.

Τα αυθεντικά χαμόγελα και οι αυθεντικές στιγμές.

Μέσα από το βίντεο όλες οι αξίες τις Mazda συνδέονται με την ελληνική πραγματικότητα. Το φθινοπωρινό τοπίο του Πηλίου  αποθεώνουν την ομορφιά της φύσης και το σεβασμό προς το περιβάλλον καθώς η Ιαπωνική μάρκα στρατηγικά στοχεύει σε μηδενικούς ρύπους μέχρι το 2050.

Στο διαφημιστικό συναντάμε στοιχεία που χαρακτηρίζουν την Ιαπωνική και ελληνική παράδοση, όπως ο σεβασμός στις ρίζες, στην ιστορία, στην κληρονομιά και στην απλότητα.

Το νέο CX-60 αποτελεί το δεύτερο αυτοκίνητο της Mazda με κίνηση στους πίσω τροχούς. Το πρώτο είναι το MX-5, το αγαπημένο roadster που έχει εκπαιδεύσει εκατομμύρια οδηγούς στην φιλοσοφία Jinba Ittai, στην απόλυτη σύνδεση του οδηγού με το όχημα. Αυτή η μεγάλη γνώση και κληρονομιά έχει περάσει στο νέο Mazda Plug in Hybrid, εξασφαλίζοντας την απόλυτη οδηγική απόλαυση.

Το νέο διαφημιστικό ‘MAZDA CX-60: Η δύναμη της αυθεντικότητας’ μπορείτε να το δείτε εδώ.

Tags:

Αυτοκίνητο Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version