Χρησιμοποιώντας τη μαλακή γόμα των ελαστικών στον μπροστινό τροχό της εργοστασιακής του Ducati, ο Μπανιάια έκανε τον καλύτερο χρόνο στο πρώτο σκέλος των ελεύθερων δοκιμαστικών στον αγώνα της Μαλαισίας, προ-τελευταίο της χρονιάς του MotoGP.
Ο Φραντσέσκο Μπανιάια πήγε στη Μαλαισία γνωρίζοντας ότι πρέπει να πιέσει, κι αν θέλετε να ρισκάρει, αν θέλει να στεφτεί για 3η συνεχή φορά παγκόσμιος πρωταθλητής του MotoGP.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ο Ιταλός αναβάτης της Ducati, με 17 βαθμούς πίσω από τον Χόρχε Μαρτίν, και με δύο grand prix και δύο sprint σε ισάριθμους αγώνες, χρειάζεται όχι μόνο το μέγιστο των βαθμών, δηλαδή να πάρει όλες τις πρώτες θέσεις, αλλά και ο αντίπαλός του να τερματίσει αρκετά χαμηλά, ώστε να μπορέσει να ανατρέψει τη διαφορά.
Από την άλλη, ο Μαρτίν στην Ταϊλάνδη έδειξε ότι δεν θέλει να ρισκάρει για τις νίκες, καθώς του αρκούν οι δεύτερες θέσεις και με προϋποθέσεις οι τρίτες, ώστε να πάρει αυτός τον τίτλο.
Η σπαζοκεφαλιά και οι υπολογισμοί κάπου εδώ αρχίζουν να τελειώνουν, καθώς σήμερα στη Μαλαισία ξεκίνησαν τα ελεύθερα δοκιμαστικά και στο πρώτο σκέλος ο Μπανιάια ήταν ο πιο γρήγορος. Βέβαια, όλοι οι αναβάτες δοκιμάζουν ποια γόμα ταιριάζει καλύτερα και προσαρμόζονται στις απαιτήσεις της πίστας.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ο Χόρχε Μαρτίν έβαλε σκληρή γόμα ελαστικού στον μπροστινό τροχό της δικής του Ducati, αλλά της ομάδας Pramac, κάνοντας τον 6ο χρόνο.
Ο Μάβερικ Βινιάλες με την Aprilia και ο Μάρκο Μπετσέκι με τη VR46 Ducati ακολούθησαν σε χρόνους με τον Τζακ Μίλερ και την ΚΤΜ να έπεται, χρησιμοποιώντας ένα μεσαίο μπροστινό ελαστικό σε όλη τη διάρκεια των δοκιμών.
Αύριο πρωί ώρα Ελλάδος θα έχουμε το δεύτερο σκέλος των ελεύθερων δοκιμαστικών, ακολούθως τις κατατακτήριες δοκιμές και το sprint που δίνει έξτρα βαθμούς, ενώ την Κυριακή το πρωί θα διεξαχθεί το μεγάλο grand prix.