Μιλώντας στα κινεζικά μέσα ενημέρωσης, ο Li Shufu υπογράμμισε για μια ακόμη φορά ότι οι δύο εταιρείες σύντομα θα έχουν κοινά τμήματα έρευνας, ανάπτυξης και τεχνολογίας.
Όπως εξήγησε ο Shufu, «η Geely και η Volvo είναι αδέρφια και όχι πατέρας και γιος», υπονοώντας ότι η σχέση τους είναι παρόμοια με αυτή των Volkswagen και Audi.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ως μέρος της στρατηγικής αυτής, τα αυτοκίνητα της Volvo θα γίνουν «πιο πολυτελή και τεχνολογικά προηγμένα», ενώ αυτά της Geely θα εστιάσουν στη «πλεονεκτική σχέση τιμής/αξίας και στην υψηλή ποιότητα».
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Με αυτές τις παρατηρήσεις για τους στρατηγικούς στόχους των δύο εταιρειών, ο Li Shufu, παραδέχτηκε εμμέσως πλην σαφώς ότι τα υφιστάμενα μοντέλα της Volvo δεν στέκονται στο αντίστοιχο ύψος των premium εταιρειών. Διότι για την Geely ότι δεν αποτελεί το αντίπαλο δέος της VW, το γνωρίζαμε. Αλλά για τη Volvo πέρα από τη διαφορετικότητα και το σκανδιναβικό ντιζάιν που προτάσσει έναντι των Audi, BMW και Mercedes-Benz, είχαμε την εντύπωση ότι η σουηδική εταιρεία πρέσβευε ότι παίζει με αντίστοιχη δυναμικότητα στην αγορά. Κάτι που όπως φαίνεται δεν το ασπάζεται ούτε ο Κινέζος ιδιοκτήτης της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ