Η Mazda προσφέρει το ολοκαίνουργιο CX-60 με τον πρωτοποριακό εξακύλινδρο εν σειρά κινητήρα πετρελαίου 3.3 λίτρων e-Skyactiv D. Επιλογή ανάμεσα σε 200PS/147kW και 254PS/187kW- μέχρι και 550Nm ροπής, WLTP κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές τόσο χαμηλές όσο 4.7 Ι/ 100km και 128g/km.
Το CX-60 αποτελεί την πρόταση της Ιαπωνικής μάρκας για την κατηγορία των πολυτελών SUV. Πριν 8 μήνες η Mazda παρουσίασε το πρώτο της Plug in Hybrid και το πιο ισχυρό αυτοκίνητο δρόμου που είχε ποτέ κατασκευάσει, αποδίδοντας 327hp. Από την πρώτη στιγμή οι Ευρωπαϊκές αγορές υποδέχτηκαν το κορυφαίο SUV και μέσα στο 2ο εξάμηνο του 2022 είχαν ήδη καταγραφεί 13,000 πωλήσεις.
Πιστή στην στρατηγική πολλαπλών λύσεων η Mazda συνεχίζει την εξέλιξη των κινητήρων πετρελαίου και στις αρχές του τρέχοντος έτους ξεκίνησε η διαθεσιμότητα του ολοκαίνουργιου, ισχυρού, καθαρού και αποδοτικούe-Skyactiv D κινητήρα.
Με την παρουσίαση του ολοκαίνουργιου CX-60 PHEV & Diesel, η Mazda κάνει ένα ακόμα βήμα για τη μείωση των εκπομπών του στόλου της, ακολουθώντας το στόχο της να επιτύχει την ουδετερότητα του άνθρακα έως το 2050.
Ο ολοκαίνουργιος κινητήρας e-Skyactiv D αποτελεί ακόμα μια απόδειξη της στρατηγικής της Mazda να απαντάει στις απαιτήσεις των καταναλωτών με τις τεχνολογίες και τα προϊόντα που προσφέρει, πάντα με τις χαμηλότερες δυνατές εκπομπές – ώστε να ανταποκρίνεται παράλληλα και στις ανάγκες της κοινωνίας για βιωσιμότητα.
Το Mazda CX-60 κατασκευάζεται στην Ιαπωνία και προσφέρεται σε 4 επίπεδα εξοπλισμού: Prime line, ExclusiveLine, Homura και Takumi.
Για τη δημιουργία περισσότερων επιλογών ώστε να ανταποκρίνονται στις εξειδικευμένες προτιμήσεις των πελατών, οι εκδόσεις εμπλουτίζονται με 4 πακέτα: Πακέτο άνεσης /COM-P, πακέτο ηλιοροφής / PAN-P, πακέτο υποβοήθησης του οδηγού / DRIV-P και πακέτο ευκολιών και ήχου / CON-P.
Η παραγωγή των εκδόσεων e-Skyactiv D ξεκίνησε στις αρχές του έτους και είναι ήδη διαθέσιμες για παραγγελία στις παρακάτω προτεινόμενες λιανικές τιμές.
Σχετικά με τον ολοκαίνουργιο e-Skyactiv D
Το σύστημα κίνησης πετρελαίου είναι μια πρωτοπορία για τη Mazda, καθώς πρόκειται για ένα ολοκαίνουργιο εξακύλινδρο εν σειρά κινητήρα πετρελαίου e-Skyactiv D 3,3 λίτρων. Καινοτόμος με ανεπτυγμένες τεχνολογίες καύσης, κάνει τη νέα e-Skyactiv D μονάδα τον πιο καθαρό κινητήρα πετρελαίου στον κόσμο.
Το νέο αυτό σύστημα έχει αναπτυχθεί χρησιμοποιώντας το concept “right sizing” το οποίο βελτιστοποιεί τον κυβισμό, καθώς και την απόδοση της καύσης και της ισχύος. Ο νέος κινητήρας 3,283 cc- με κατά μήκος εγκατεστημένο κοινό σύστημα ηλεκτρικού άμεσου ψεκασμού- εξακύλινδρη e-Skyactiv D μονάδα, θα διατίθεται σε δύο επιλογές εκπομπών- 200PS/147kW πίσω κίνησης και 254PS/ 187kW με το Mazda i-Activ AWD (all-wheel drive).
Συμπεριλαμβανομένου του καινούργιου 48Volt M Hybrid Boost system, ο νέος κινητήρας πετρελαίου συνδυάζει την υψηλή απόδοση με την εξαιρετική οικονομία καυσίμων. Ενώ με τη νέα, υψηλής καινοτομίας και ανεπτυγμένης τεχνολογίας ανάφλεξη -DCPCI (Distribution-Controlled Partially Premixed Compression Ignition)- βελτιώνει ακόμα περισσότερο την απόδοση του κινητήρα, τις εκπομπές και την οικονομία των καυσίμων, επιτυγχάνοντας θερμική απόδοση πάνω από 40%.
Αυτές οι δύο τεχνολογίες συνεισφέρουν σημαντικά στην εξαιρετική οδική εμπειρία του CX-60, τη δυναμική αίσθηση οδήγησης και τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμων και εκπομπών.
Ο 254PS/187kW e-Skyactiv προσφέρει εντυπωσιακή απόδοση, επιτυγχάνοντας ταχύτητες από 0-100km/h μέσα σε μόνο 7.4 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 219km/h, αποδίδοντας μία μέση WLTP κατανάλωση καυσίμων 4.7 Ι/100km και μόνο 137g/km εκπομπές CO2, ενώ η έκδοση 200PS/147kW αποδίδει μία μέση WLTP κατανάλωση καυσίμων 4.7 l/100 km και μόνο 128 g/km εκπομπές CO2.
Η έκδοση εξακύλινδρου εν σειρά κινητήρα παράγει λιγότερες δονήσεις, χάρη στη χαρακτηριστική του «τέλεια ισορροπία», για μια ομαλή και ήσυχη οδήγηση, ενώ παράγει ένα καθαρό και ελκυστικό ήχο εξάτμισης. Η υψηλή ροπή του κινητήρα δίνει στο CX-60 ικανότητα ρυμούλκησης βάρους μέχρι 2,500kg. Ως αποτέλεσμα της απλής του δομής, το βάρος του κινητήρα είναι παρόμοιο με αυτό του 2.2 λίτρων Mazda Skyactiv D τετρακύλινδρου κινητήρα πετρελαίου, μειώνοντας τη διαφορά στη διαχείριση της ισορροπίας.