Ένα από τα τρία μοντέλα που περίμενε με ανυπομονησία η Opel τη φετινή χρονιά, το νέο Mokka ήρθε αναβαθμισμένο σε όλα τα επίπεδα.
Το compact SUV της Opel, χάρη στην «Bold & Pure» σχεδίασή του, έχει γίνει ακόμα πιο ελκυστικό.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ήταν το πρώτο μοντέλο που υιοθέτησε το Opel Vizor, τη χαρακτηριστική σχεδιαστική υπογραφή της μάρκας, που πλέον κοσμεί κάθε νέο μοντέλο και οι αλλαγές στην εξωτερική εμφάνιση βρίσκονται σε λεπτομέρειες όπως το νέο Opel Blitz που είναι τοποθετημένο στο κέντρο του Opel Vizor, το οποίο ενσωματώνει επιπλέον τους προβολείς.
Επίσης, όπως και στο νέο Opel Frontera, η γνωστή σχεδιαστική υπογραφή των φώτων LED μπροστά και πίσω αποκτά μια πιο μοντέρνα ερμηνεία, με τρία «μπλοκ φωτισμού» που προσδίδουν μια πιο ασυμβίβαστη εμφάνιση.
Ξεχωρίζει και η μαύρη σχεδιαστική γραμμή που εκτείνεται πάνω από τα πλευρικά παράθυρα, από το καπό εμπρός μέχρι το πίσω μέρος του αυτοκινήτου, ενώ στην έκδοση Mokka GS θα δούμε μαύρες επενδύσεις μπροστά, πίσω και στους θόλους των τροχών.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Νέος και ο εμπρός προφυλακτήρας, ενώ απουσιάζουν εντελώς οποιαδήποτε στοιχεία χρωμίου.
Οι μεγαλύτερες αλλαγές έγιναν στην καμπίνα. Όλα τα υφάσματα προέρχονται από ανακυκλωμένα υλικά. Το νέο τιμόνι αποπνέει έναν σπορ χαρακτήρα και φέρνει τη σχεδίαση Opel Vizor στο εσωτερικό, με το νέο Blitz στο κέντρο.
Πιο εργονομική η κονσόλα μεταξύ των εμπρός καθισμάτων, σε ασημί ματ απόχρωση, φέρει και πλήκτρα για τον έλεγχο ορισμένων ρυθμίσεων.
Επίσης, οι διακόπτες για το ηλεκτρικό χειρόφρενο και για την επιλογή προγράμματος οδήγησης προέρχονται από το ολοκαίνουργιο Opel Grandland.
Σε επίπεδο ενημέρωσης / ψυχαγωγίας, το νέο Mokka φέρει στον βασικό εξοπλισμό μια ψηφιακή οθόνη πληροφόρησης οδηγού 10 ιντσών και μια δεύτερη έγχρωμη οθόνη αφής 10 ιντσών. Η τελευταία μπορεί να χρησιμοποιηθεί εύκολα μέσω widgets, ακριβώς όπως ένα smartphone. Εναλλακτικά, και σε συνδυασμό με το προαιρετικό σύστημα πλοήγησης, αρκεί ένα «Hey, Opel» για να χρησιμοποιήσεις τη φυσική αναγνώριση φωνής. Και οι δύο οθόνες μπορούν να εξατομικευτούν με πολλούς τρόπους. Το σύστημα αναγνωρίζει το προσωπικό προφίλ του οδηγού μέσω του ασύρματα συνδεδεμένου smartphone.
Διατίθενται και over-the-air ενημερώσεις χαρτών του συστήματος πλοήγησης, ενώ μπορεί να χρησιμοποιηθεί και η εφαρμογή myOpel.
Η ασύρματη φόρτιση των smartphones, η θύρα USB-C στην κεντρική κονσόλα, και η κάμερα οπισθοπορείας 180 μοιρών, είναι νέα για το Mokka.
Ως προς τα κινητήρια σύνολα, προσφέρεται σε μη υβριδική έκδοση με Turbo βενζινοκινητήρα 1.2lt απόδοσης 100 kW (136 hp), αλλά και σε έκδοση Mokka Hybrid με 48-V τεχνολογία, που συνδυάζει τον ίδιο κινητήρα με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 21 kW (28 hp) και ένα 6-τάχυτο ηλεκτρικό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Σε χαμηλές ταχύτητες, το Mokka Hybrid μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά για έως 1 χλμ. ή στο 50% του χρόνου εντός πόλης.
Η τρίτη έκδοση είναι το Mokka Electric που αποδίδει 115 kW (156 hp) και με μπαταρία 54 kWh εξασφαλίζει αυτονομία έως 403 χλμ.
Η απλή υβριδική έκδοση κοστίζει από 19.900 ευρώ συμπεριλαμβάνοντας και την προωθητική ενέργεια της Opel, η υβριδική έκδοση από 24.650 ευρώ και η αμιγώς ηλεκτρική από 24.410 ευρώ (συμπεριλαμβανομένης προωθητικής ενέργειας και της ισχύουσας κρατικής επιδότησης «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ»).