Driveit

Peugeot: Νέα, ισχυρά και τετρακίνητα ηλεκτρικά, υβριδικά παντού και plug-in με πολλά ηλεκτρικά χιλιόμετρα

Η στρατηγική της γαλλικής μάρκας του ομίλου Stellantis προς ένα επιτυχημένο και βιώσιμο μέλλον

Στην ημέρα του λιονταριού, τη δική της Lion Day, η Peugeot έδειξε ότι μπορεί να ανταποκριθεί στις προκλήσεις του παρόντος αλλά και του μέλλοντος.

Με τον νέο διευθύνοντα σύμβουλο Αλέν Φαβί να δίνει το στίγμα, η Peugeot ετοιμάζεται να λανσάρει νέα, πανίσχυρα και τετρακίνητα ηλεκτρικά μοντέλα, υβριδικές εκδόσεις σε όλη τη γκάμα, και διευρύνει την ηλεκτρική αυτονομία στις plug-in hybrid εκδόσεις.

Επίσης, με το πρόγραμμα PEUGEOT ELECTRIC PROMISE, η μάρκα προσφέρει εκτεταμένη εγγύηση μπαταρίας και οχήματος, προνόμια και υπηρεσίες φόρτισης εν κινήσει, ενώ εντείνει τη δέσμευσή της για ένα πιο βιώσιμο κόσμο μέσω της εκπαίδευσης, ενισχύοντας τη συνεργασία της με τους οργανισμούς Born Free και Under the Pole.

Παράλληλα, η Peugeot επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της για την επίτευξη του στόχου Μηδενικού Ανθρακικού Αποτυπώματος και επιταχύνει αυτή τη μετάβαση μέσω των 5 «E-πυλώνων» της: Electric (Ηλεκτρικά), Efficiency (Αποδοτικότητα), Experience (Εμπειρία), Education (Εκπαίδευση), Environment (Περιβάλλον).

Με 1,1 εκατ. πωλήσεις το 2024, η Peugeot διπλασίασε τις παραγγελίες της για ηλεκτρικά οχήματα και στην Ευρώπη ήταν η μάρκα που γνώρισε τη μεγαλύτερη αύξηση στις πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε ιδιώτες πελάτες, ενώ ήταν και πάλι ο ηγέτης στα ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία Β και στην αγορά ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων.

Το νέο 3008 ξεπέρασε τις 100.000 παραγγελίες, με το 22% αυτών να είναι 100% ηλεκτρικά E-3008.

Μάλιστα, το 2025 στη γκάμα των 12 πλήρως ηλεκτρικών μοντέλων της θα προστεθούν δύο ηλεκτρικές εκδόσεις των E-3008 και E-5008.

Η Dual Motor 325 ίππων φέρει ηλεκτροκινητήρα 213 ίππων που τροφοδοτεί τους εμπρός τροχούς του οχήματος, ένας ένα επιπλέον ηλεκτροκινητήρα 112 ίππων που μεταφέρει ισχύ στους πίσω τροχούς, παρέχοντας τετρακίνηση 325 ίππων.

Επίσης, θα λανσάρει και την 5θέσια έκδοση του Peugeot E-5008, που χαρίζει -με τη δεύτερη σειρά καθισμάτων στη θέση της- 994 λίτρα όγκου στο πορτ-μπαγκάζ, έκδοση που συμπληρώνει ιδανικά την 7θέσια.

Κι ακόμα, στα Peugeot E-3008 και E-5008 Long Range, με αυτονομία 700 και 668 χλμ., αντίστοιχα, θα προσφέρεται νέο σύστημα προθέρμανσης μπαταρίας, συνδεδεμένο με την προθέρμανση της καμπίνας, το οποίο βελτιστοποιεί τη διάρκεια της πρώτης φόρτισης σε χαμηλές θερμοκρασίες. Στους επόμενους μήνες, η προθέρμανση της μπαταρίας θα γίνεται μέσω του Trip Planner. Όταν χρησιμοποιείται το Trip Planner, η προθέρμανση της μπαταρίας θα ενεργοποιείται αυτόματα. Αυτό σημαίνει ότι η μπαταρία θα είναι έτοιμη για φόρτιση όταν ο οδηγός προγραμματίσει να σταματήσει.

Ως προς τα υβριδικά, το σύστημα Hybrid e-DCS6 είναι πλέον διαθέσιμο σε όλη τη γκάμα της Peugeot, από το 208 έως το 5008. Το καινοτόμο σύστημα αποτελείται από έναν βενζινοκινητήρα νέας γενιάς 136 ίππων, σε συνδυασμό με ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων που ενσωματώνει έναν ηλεκτροκινητήρα.

Χάρη σε μια μπαταρία που επαναφορτίζεται κατά την οδήγηση, έχει μειωμένη κατανάλωση καυσίμου έως και 15% και μπορούν να κινούνται αμιγώς ηλεκτρικά τουλάχιστον για το 50% του χρόνου οδήγησης.

Καταλήγοντας, για όσους θέλουν plug-in υβριδικά μοντέλα, υπάρχουν διαθέσιμα τα Peugeot 308, 408, 508, 3008 και 5008. Στο 3008, για παράδειγμα, προσφέρει 87 χλμ. αυτονομία σε 100% ηλεκτρική λειτουργία με πιστοποιημένη κατανάλωση μόλις 0,9 λίτρα/100 χλμ.

 

 

Driveit
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Driveit: Περισσότερα άρθρα