Με μια τριπλέτα εκδόσεων προσφέρει το 408 η Peugeot, που από τον Ιανουάριο του 2025 θα πωλείται και σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση.
Το νέο Peugeot 408 ήδη είναι διαθέσιμο με την υβριδική του έκδοση HYBRID 136 e-DCS6,την προσθιοκίνητη.
Το νέο σύστημα κίνησης αποτελείται από έναν βενζινοκινητήρα νέας γενιάς 136 ίππων σε συνδυασμό με ένα κιβώτιο 6 ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη που ενσωματώνει έναν ηλεκτροκινητήρα 29 ίππων και μια μπαταρία που επαναφορτίζεται κατά την οδήγηση. Το σύνολο προσφέρει επιπλέον ροπή στις χαμηλές στροφές και μείωση έως και 15% στην κατανάλωση καυσίμου (5,2 λίτρα/100 χλμ.). Σε αστικό περιβάλλον το νέο 408 Hybrid 136 e-DCS6 μπορεί να λειτουργήσει έως και στο 50% του χρόνου με 100% ηλεκτρική λειτουργία μηδενικών εκπομπών.
Η έκδοση PLUG-IN HYBRID 225 e-EAT8
Επίσης, διατίθεται και η έκδοση PLUG-IN HYBRID 225 e-EAT8, επίσης προσθιοκίνητη. Συνδυάζει τον ίδιο κινητήρα αλλά με απόδοση 180 hp (132 kW) έχοντας turbo και έναν ηλεκτροκινητήρα 81 kW συνδεδεμένο στο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 8 σχέσεων e-EAT8.
Η μπαταρία ιόντων λιθίου έχει χωρητικότητα 12,4 kWh, ενώ ο ενσωματωμένος φορτιστής είναι 7,4 kW. Όλες οι δύο εκδόσεις διατίθενται με λιανική τιμή κάτω από 40.000 ευρώ, προσφέροντας μηδενικό φόρο εταιρικής χρήσης για τους εταιρικούς πελάτες.
Πληθωρικό σε διαστάσεις
Με συνολικό μήκος 4,69 μ. και πλάτος 1,85 μ. (με τους καθρέπτες διπλωμένους), το Peugeot E-408 χρησιμοποιεί την πολυενεργειακή πλατφόρμα E-EMP2 (Efficient Modular Platform), έχοντας μεγάλο μεταξόνιο 2,79 μ. Αυτές οι γενναιόδωρες διαστάσεις επιτρέπουν την εγκατάσταση της μπαταρίας κάτω από το πάτωμα και ανάμεσα στους τροχούς, διατηρώντας έτσι τον χώρο της καμπίνας και χαμηλώνοντας το κέντρο βάρους για δυναμική οδική συμπεριφορά, όπου η απόλαυση οδηγεί την πρόοδο.
Με φαρδιά μετατρόχια (1,59μ. μπροστά και 1,60μ.), έχει καλό πάτημα στο δρόμο, ενώ παρά το γεγονός ότι είναι υπερυψωμένο από το έδαφος έχει περιορισμένο ύψος (1,49μ.), το οποίο βελτιώνει την αεροδυναμική.
Τα προστατευτικά του αμαξώματος και των θόλων των τροχών και οι μεγάλοι τροχοί 19 ιντσών, δημιουργούν τη σύγχρονη εικόνα του Crossover μοντέλου.
Καμπίνα με αισθητική και λειτουργικότητα
Στην καμπίνα συναντούμε το γνώριμο Peugeot i-Cockpit με ψηφιακό ταμπλό, τοποθετημένο στο επίπεδο των ματιών ακριβώς πάνω από το τιμόνι, που περιλαμβάνει έναν πλήρως παραμετροποιήσιμο και ρυθμιζόμενο ψηφιακό πίνακα 10 ιντσών σε 3D. Η οθόνη 10 ιντσών υψηλής ανάλυσης στο κέντρο του ταμπλό επιτρέπει τον έλεγχο του συστήματος Peugeot i-Connect Advanced, που προσφέρεται ως στάνταρ στο Peugeot E-408 και περιλαμβάνει το σύστημα συνδεδεμένης πλοήγησης TomTom.
Η λειτουργία mirroring που συνδέει το smartphone με το σύστημα infotainment του αυτοκινήτου είναι ασύρματη (Apple CarPlay/Android Auto) και συνδέει ταυτόχρονα δύο τηλέφωνα μέσω Bluetooth, ενώ υπάρχουν και 4 θύρες USB-C.
Εξάλλου, τα 5 παραμετροποιήσιμα i-toggles που βρίσκονται κάτω από την κεντρική οθόνη, προσφέρουν μια συντόμευση για ρυθμίσεις κλιματισμού, τηλεφώνου, ραδιοφώνου και την εκκίνηση μιας εφαρμογής. Οι ρυθμίσεις μπορούν να προσαρμοστούν για κάθε οδηγό με έως και 8 διαφορετικά προφίλ. Τα i-toggles λειτουργούν μέσω της αφής όπως τα widgets στα Smartphones.
Κι όπως συμβαίνει με όλα τα μοντέλα τελευταίας γενιάς της Peugeot, το νέο E-408 ενσωματώνει την τεχνητή νοημοσύνη ChatGPT, που ανταποκρίνεται σε φωνητικές εντολές για διάφορες ανάγκες.
Διαθέσιμη και η εφαρμογή MyPEUGEOT για smartphone που είναι ιδιαίτερα πρακτική με πολλές λειτουργίες.
Ο όγκος αποσκευών του νέου Peugeot E-408 είναι ιδιαίτερα γενναιόδωρος, προσφέροντας χωρητικότητα φόρτωσης 471 λίτρων.
Το ηλεκτρικό των 453 χλμ. αυτονομίας
Τώρα, όσον αφορά το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Peugeot E-408, συνδυάζει τη γοητεία μιας fastback σιλουέτας με μηδενικές εκπομπές ρύπων, την ισχύ ενός κινητήρα 210 hp / 157 kW και αυτονομία έως 453 χλμ. Από μπαταρία 58,2 kWh. Όσον αφορά την επαναφόρτιση, η διαδικασία γίνεται απλή με τον ενσωματωμένο προγραμματιστή διαδρομών (trip planner). Η Peugeot παρέχει και εγγύηση 8 ετών/160.000 χλμ. για τη μπαταρία.
Όσον αφορά στην αναγεννητική πέδηση, χρησιμοποιώντας τους μοχλούς (paddles) πίσω από το μικρό τιμόνι, ο οδηγός μπορεί εύκολα να την ενεργοποιήσει σε 3 επίπεδα. Ο αριστερός μοχλός αυξάνει την ανάκτηση ενέργειας και ο δεξιός τη μειώνει. Στο αυξημένο επίπεδο με τη μέγιστη επιβράδυνση ο οδηγός μπορεί να κινηθεί χρησιμοποιώντας μόνο το πεντάλ γκαζιού.
Επίσης, ο οδηγός μπορεί επίσης να επιλέξει ανάμεσα σε τρία προγράμματα οδήγησης: Normal που ρυθμίζει την ισχύ στους 190 hp (140 kW) και τη ροπή στα 300 Nm, Sport (210 hp / 157 kW και 345 Nm) είναι διαθέσιμη για μέγιστη απόδοση και ενεργοποιείται αυτόματα και προσωρινά κατά τη διάρκεια των “kick downs” και ECO (170 hp / 125 kW με 270 Nm) για μεγαλύτερη αυτονομία.
Ως προς τον εξοπλισμό ασφάλειας εφοδιάζεται και με πλήρες σύνολο συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης τελευταίας γενιάς, που λειτουργούν με πληροφορίες που συλλέγονται από 5 κάμερες και 3 ραντάρ.