Η Porsche 911 GT3, για να τιμήσει την 25η επέτειό της, καθώς βρίσκεται στην αγορά από το 1999, προσφέροντας συνδυασμό αγωνιστικών γονιδίων και καθημερινής χρηστικότητας, θα κυκλοφορήσει ταυτόχρονα σε δύο εκδόσεις, για πρώτη φορά: μια με εστίαση στην πίστα και πίσω πτέρυγα και σε μια άλλη με πακέτο Touring.
Η Porsche επαναλανσάρει την 911 GT3 με στρατηγική που την καθιστά ελαφρύτερη και φορά έναν 6κύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα boxer 4.0lt με ισχύ 510 ίππους (375 kW) και 450 Nm ροπής. Για πρώτη φορά είναι διαθέσιμο το πακέτο Weissach, με επιλογές διαμόρφωσης για χρήση στην πίστα, ενώ εφοδιάζεται με περισσότερο στάνταρ εξοπλισμό.
Και στις δύο παραλλαγές της 911 GT3, ο μπροστινός διαχύτης με ανανεωμένο περίγραμμα, το εκλεπτυσμένο σχήμα του χείλους του σπόιλερ και τα τροποποιημένα πτερύγια στο κάτω μέρος του αμαξώματος, αυξάνουν την κάθετη δύναμη και βελτιστοποιούν τη ροή του αέρα, για καλύτερη αεροδυναμική.
Οι επανασχεδιασμένοι προβολείς Matrix LED, διαθέσιμοι στην 911 GT3 με προαιρετικό λευκό δακτύλιο, συνδυάζουν όλες τις λειτουργίες φωτισμού της 911 και εξαλείφουν την ανάγκη για πρόσθετα φώτα στην μπροστινή ποδιά. Στο πίσω μέρος, ο διαχύτης, οι εισαγωγές αέρα και το πίσω καπάκι έχουν επανασχεδιαστεί.
Βελτιώσεις έγιναν από τους μηχανικούς και στην μπροστινή ανάρτηση με τα διπλά ψαλίδια.
Επίσης, προσφέρεται και το δημοφιλές πακέτο Touring, που αποτελεί μέρος του προγράμματος GT3 από το 2017, με εξωτερικές πινελιές, αλλά και εσωτερικό από δέρμα υψηλής ποιότητας και για πρώτη φορά, προαιρετικά, με σύστημα πίσω καθισμάτων.
Εξάλλου, διαθέσιμο, προαιρετικά, είναι και ένα καινοτόμο ελαφρύ σπορ κάθισμα μπάκετ με λειτουργία αναδίπλωσης.
Η νέα 911 GT3 είναι ελαφρύτερη, από τους τροχούς αλουμινίου (προαιρετικά διατίθενται ζάντες μαγνησίου), έως και τη νέα ελαφριά μπαταρία ιόντων λιθίου 40 Ah. Στην πιο ελαφριά διαμόρφωση, η νέα 911 GT3 ζυγίζει μόλις 1.420 κιλά.