Site icon NewsIT

Renault Rafale E-Tech 4×4 με τον νέο κινητήρα E-Tech plug-in hybrid των 300hp

24.05.2024 | 08:31
Renault Rafale E-Tech 4×4 με τον νέο κινητήρα E-Tech plug-in hybrid των 300hp

Η Renault παρουσιάζει την έκδοση υψηλών επιδόσεων, Rafale E-Tech 4×4 300hp. Ενσωματώνοντας όλο το πάθος και την τεχνογνωσία της μάρκας, το νέο plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης, προσφέρει τα καλύτερα των δύο κόσμων (με κινητήρα εσωτερικής καύσης και ηλεκτρικό), με το βάρος να δίνεται στην ηλεκτροκίνηση καθημερινά.

Το Renault Rafale E-Tech 4×4 300 hp είναι κάτι περισσότερο από ένα μοντέλο υψηλών επιδόσεων. Είναι ένα όχημα εναρμονισμένο με την εποχή του, εξαιρετικά αποδοτικό & οικονομικό, με αυτονομία έως και 1.000 km (WLTP*).

Με τον ηλεκτροκινητήρα που έχει προστεθεί στον πίσω άξονα, το κορυφαίο μοντέλο της Renault εξοπλίζεται με σύστημα μόνιμης τετρακίνησης, επιτυγχάνοντας εξαιρετικό επίπεδο οδικής συμπεριφοράς και κράτημα στο δρόμο.

Η έκδοση Atelier Alpine ξεπερνά τα όρια της οδηγικής απόλαυσης, χάρη στις επεμβάσεις των ειδικών της Alpine. Με πλαίσιο ειδικά ρυθμισμένο από τους μηχανικούς της Alpine Cars, και το έξυπνο σύστημα ενεργητικής ανάρτησης, το Renault Rafale E-Tech 4×4 300 hp Atelier Alpine, είναι κατασκευασμένο για να προσφέρει εξαιρετική ακρίβεια χειρισμών και μοναδική οδηγική απόλαυση.

Τεχνολογία χωρίς συμβιβασμούς

Το κινητήριο σύνολο του Rafale E-Tech 4×4 300 hp χρησιμοποιεί τον κινητήρα E-Tech hybrid 200hp, με την προσθήκη ενός ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα και μίας μπαταρίας με ωφέλιμη χωρητικότητα 22 kWh. Αυτή η διάταξη εξασφαλίζει στο Rafale αυτονομία έως και 100χλμ. ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο (WLTP*).

Με την υιοθέτηση της τεχνολογίας E-Tech, ο κινητήρας εσωτερικής καύσεως συνεργάζεται με τους τρεις ηλεκτροκινητήρες και την μπαταρία, αποδίδοντας συνολική ισχύ που φτάνει τους 300 ίππους. Η διαχείριση ενέργειας ρυθμίζεται συνεχώς, επιτυγχάνοντας πάντα την ιδανική αναλογία επιδόσεων/αποδοτικότητας. Το Rafale E-Tech 4×4 300 hp επιτυγχάνει συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου βάσει WLTP 0,7λ./100 km, παραμένοντας σε τιμές που δεν ξεπερνάν τα 5,8λ./100km ακόμα και όταν η μπαταρία είναι άδεια.

Όλη η τεχνογνωσία της Alpine σε ένα ειδικό πλαίσιο

Πέρα από τον εξοπλισμό της έκδοσης Esprit Alpine που μοιράζεται με την έκδοση E-Tech hybrid 200 hp, το Rafale E-Tech 4×4 300 hp θα διατίθεται και σε μια ειδική έκδοση Atelier Alpine.

Ένα όνομα που θυμίζει την προηγμένη τεχνογνωσία που έφερε στη Renault η Alpine Cars.

Συγκεκριμένα, το σασί της έκδοσης Atelier Alpine έχει ρυθμιστεί και εξελιχθεί από μια ομάδα δώδεκα περίπου εξειδικευμένων μηχανικών της Alpine Cars:

  • ειδικά εξαρτήματα : αμορτισέρ, ελατήρια, bump stops, αντιστρεπτικές εμπρός και πίσω και ζάντες 21 ιντσών
  • αποκλειστικό σύστημα ελεγχόμενης απόσβεσης (ενεργητική ανάρτηση με κάμερα πρόβλεψης)
  • συγκεκριμένες λειτουργίες ελέγχου ευελιξίας
  • ειδική ρύθμιση των ECU (ηλεκτρονικών μονάδων ελέγχου), που ελέγχουν το φρενάρισμα, την αναγεννητική πέδηση, την ευστάθεια και τη διατήρηση της πορείας, αλλά και το υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης

Νέα ενεργητική ανάρτηση από τη Renault

Το Rafale E-Tech 4×4 300 hp Atelier Alpine διαφέρει από την έκδοση Esprit Alpine χάρη στο καινοτόμο σύστημα έξυπνης αυτορυθμιζόμενης ανάρτησης, με κάμερα στο επάνω μέρος του παρμπρίζ. Αυτό το σύστημα που ονομάζεται «ενεργή ανάρτηση με κάμερα πρόβλεψης» λαμβάνει υπόψη την ταχύτητα και τις αντιδράσεις του οδηγού, ρυθμίζοντας το βαθμό απόσβεσης της ανάρτησης , όπως για παράδειγμα σε περίπτωση αύξησης της ταχύτητας ή της παρουσίας τυχόν εμποδίων στην πορεία του αυτοκινήτου.

Καινοτόμο σύστημα ελέγχου ευελιξίας (Agility Control)

Ειδικά για την έκδοση Rafale Atelier Alpine, το μενού «Chassis Control» στην οθόνη πολυμέσων, δίνει στον οδηγό τη δυνατότητα να προσαρμόζει τις ρυθμίσεις του συστήματος 4Control Advanced, το προφίλ απόσβεσης και τις γωνίες που στρέφουν οι πίσω τροχοί, με τρεις τρόπους:

  • Comfort, για τις καθημερινές διαδρομές, ειδικά στην πόλη.
  • Dynamic για τον ιδανικό συμβιβασμό μεταξύ ευελιξίας και απόσβεσης.
  • Sport, για τέλειο κράτημα του δρόμου και οδηγική απόλαυση.

*σε διαδικασία έγκρισης τύπου

Tags:

Αυτοκίνητο Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version