Συμβαίνει τώρα:
Μποτιλιάρισμα στον Κηφισό - Σύγκρουση οχημάτων στο ύψος της Ιεράς Οδού
Driveit

Renault: Δοκιμές αυτόνομων miniBus σε ευρωπαϊκούς δρόμους

Σε συνεργασία με τη WeRide, το Renault Group πειραματίζεται στις δημόσιες συγκοινωνίες

Εντείνει τις ενέργειές του ο όμιλος Renault, ως προς τα αυτόνομα δημόσια μέσα μαζικής μεταφοράς, συνεχίζοντας δοκιμές σε πόλεις της Ευρώπης.

Αυτό που δοκιμάζεται αυτή τη στιγμή, σε συνεργασία με τη WeRide, είναι η καταλληλότητα της χρήσης ενός αυτοματοποιημένου ηλεκτρικού miniBus.

Μετά την πειραματική λειτουργία δύο αυτόνομων miniBus, που εξυπηρετούσαν το κοινό κατά τη διάρκεια του τουρνουά τένις του Roland-Garros, διανύοντας πάνω από 1.000 χλμ. και έχοντας μεταφέρει 700 σχεδόν επιβάτες, θεωρείται ότι η κατάσταση είναι πιο ώριμη τώρα.

Ήδη στη Βαρκελώνη δύο αυτόνομα ηλεκτρικά miniBus πραγματοποίησαν για μερικές ημέρες μία κυκλική διαδρομή 2,2 χιλιομέτρων σε δρόμους στο κέντρο της πόλης. Ταυτόχρονα, λεωφορεία αυτόνομης οδήγησης Επιπέδου 4 έχουμε και πάλι αυτόνομα μικρά λεωφορεία.

Renault mini Bus
Στη Βαλένς

Η beti (ιδιωτικός φορέας παροχής υπηρεσιών δημόσιας συγκοινωνίας), η Macif (ασφαλιστικός πάροχος των οχημάτων και συνεργάτης της beti), η WeRide και ο όμιλος Renault, αναπτύσσουν στην πόλη Βαλένς της Γαλλίας το πρώτο αυτοματοποιημένο δίκτυο μετακίνησης, που συνδέει τον σιδηροδρομικό σταθμό του TGV με πλήθος επιχειρήσεων, οι οποίες βρίσκονται μέσα στο επιχειρηματικό πάρκο 162 εκταρίων που τον περιβάλλει.

Η διαδρομή μήκους 3,3 χιλιομέτρων των δύο λεωφορείων καλύπτει συγκεκριμένες ανάγκες των χρηστών του σιδηροδρομικού σταθμού TGV της Βαλένς, καθώς και των 150 εταιρειών και των 3.000 υπαλλήλων τους, εξυπηρετώντας το σταθμό, το χώρο στάθμευσης, αλλά και το catering hub του επιχειρηματικού πάρκου.

Επίσης, από τον Ιανουάριο, το πείραμα που διεξάγεται από την WeRide στο αεροδρόμιο της Ζυρίχης στην Ελβετία, έχει στόχο να διευκολύνει τις μετακινήσεις των εργαζόμενων, μεταξύ των τερματικών σταθμών. Αποδεικνύει έτσι την ικανότητα των τεχνολογιών αυτόνομης οδήγησης να λειτουργούν σε πολυσύχναστα περιβάλλοντα, αλλά και να ανταποκρίνονται στις υψηλές απαιτήσεις ασφάλειας και αξιοπιστίας, όπως αυτές ενός αεροδρομίου.

Μέχρι στιγμής, ο όμιλος Renault εξελίσσει συστήματα υποβοήθησης οδήγησης Επιπέδου 2 (L2), ή ακόμα και L2+, στα ΙΧ, αφήνοντας στον οδηγό την ευθύνη της οδήγησης, ενώ στα δημόσια μέσα μεταφοράς εκτιμά ότι σύντομα θα μπορεί να προσφέρει αυτόνομα οχήματα L4, ικανά δηλαδή να διαχειρίζονται μόνα τους καταστάσεις οδήγησης, στον τομέα επιχειρησιακής σχεδίασης, με εξ αποστάσεως έλεγχο και χειρισμό, χωρίς την απαραίτητη παρουσία οδηγού.

 

Driveit
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Driveit: Περισσότερα άρθρα