Παρασκευή, 22 Νοε.
13oC Αθήνα

Renault: Υποστήριξη σε Ζαν Τοντ και ΟΗΕ για την οδική ασφάλεια

Renault: Υποστήριξη σε Ζαν Τοντ και ΟΗΕ για την οδική ασφάλεια

Ο Ζαν Τοντ είναι ένας άνθρωπος του μηχανοκίνητου αθλητισμού, παλιότερα ως συνοδηγός στα ράλι και μετέπειτα επικεφαλής ομάδων, φτάνοντας επί σειρά ετών να βρίσκεται στη Ferrari που με τον Μίκαελ Σουμάχερ θριάμβευσαν σε τίτλους.

Εδώ και χρόνια, έχοντας αποσυρθεί από την ενεργό δράση, ο Τοντ ασχολείται με θέματα οδικής ασφάλειας και μάλιστα είναι Ειδικός Απεσταλμένος του Γενικού Γραμματέα του ΟΗΕ για την οδική ασφάλεια. Και είναι αλήθεια ότι αυτοί που ασχολούνται με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, σχεδόν στο σύνολό τους, είναι άνθρωποι που ενστερνίζονται την άποψη «τρέχουμε μόνο στις πίστες και στα ράλι και όχι στους καθημερινούς δρόμους».

Ο όμιλος Renault έρχεται τώρα να υποστηρίξει τις ενέργειες του Ζαν Τοντ, με μια συνεργασία που έχει στο επίκεντρο την οδική ασφάλεια σε όλο τον κόσμο, με στόχο να παρέχει εκπαίδευση, και να εξελίξει τεχνολογικές καινοτομίες που θα σώσουν ζωές.

Υποστηρίζοντας την προσπάθεια των Ηνωμένων Εθνών, το Renault Group θα εργαστεί για μια ακόμη πιο ασφαλή και πιο προσιτή κινητικότητα, προς όφελος όλων των χρηστών των δρόμων. Κατά τη διάρκεια αυτής της διετούς συνεργασίας, με τον Ζαν Τοντ, το Renault Group θα μοιραστεί με τον Ειδικό Απεσταλμένο την τεχνογνωσία που έχει συγκεντρώσει μέσω της μακροχρόνιας δέσμευσής του στον τομέα της οδικής ασφάλειας.

To Renault Group υποστηρίζει τον ΟΗΕ στην προσπάθειά του για μείωση στο μισό του αριθμού των θανάτων και των τραυματισμών από τροχαία ατυχήματα, παγκοσμίως.

«Για τη Renault, η σοβαρή ενασχόληση με την ασφάλεια δεν σημαίνει απλώς να τηρούμε τις ρυθμιστικές μας υποχρεώσεις, αλλά και να πηγαίνουμε ένα βήμα παραπέρα, καθοδηγούμενοι από τις αντιλήψεις και την αποφασιστικότητά μας, ώστε να κάνουμε τη διαφορά. Βρίσκοντας λύσεις που κάνουν τα αυτοκίνητά μας ακόμα πιο ασφαλή και προωθώντας την καινοτομία για όλους, πρωτοπορούμε στην τεχνολογία και αναλαμβάνουμε δράσεις που μπορούν να κάνουν πιο ασφαλή την κινητικότητα, ενώ κατατάσσουμε το θέμα στην κορυφή της ατζέντας μας. Γι’ αυτό νιώθω πολύ χαρούμενος που υποστηρίζουμε τη δέσμευση του Ζαν Τοντ και των Ηνωμένων Εθνών για την οδική ασφάλεια»», ανέφερε ο Λούκα ντε Μέο, Chief Executive Officer του Renault Group.

Σημειώνουμε ότι η δέσμευση του Renault Group για την οδική ασφάλεια εντάσσεται στο πρόγραμμα Human First, το οποίο ξεκίνησε η Renault το 2023. Η Renault εκτός από το να σχεδιάζει και να κατασκευάζει ασφαλή αυτοκίνητα, εξελίσσει προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης και άλλα συστήματα ασφαλείας, ενώ συνεργάζεται στενά με τις πυροσβεστικές υπηρεσίες στην Ευρώπη, το Μαρόκο και τη Λατινική Αμερική. Το Group επενδύει συστηματικά στο κομμάτι της Έρευνας & Ανάπτυξης (R&D), για την ταχεία ανάπτυξη των ενσωματωμένων τεχνολογιών (πρόσφατα παραδείγματα αποτελούν το Safety Score και το Safety Coach) και των δικτυωμένων υπηρεσιών.

Οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους

Τα τροχαία δυστυχήματα παραμένουν η κύρια αιτία θανάτου παιδιών και νέων ηλικίας 5 έως 29 ετών (Π.Ο.Υ 2023). Επίσης, το 2021 είχαμε 1,19 εκατομμύρια θανάτους από τροχαία ατυχήματα σε όλο τον κόσμο.

Μόνο 7 χώρες (Γαλλία, Ελλάδα, Ουγγαρία, Ιταλία, Λουξεμβούργο, Πορτογαλία και Σουηδία) έχουν εφαρμόσει τις βέλτιστες νομοθετικές πρακτικές του ΠΟΥ, σχετικά με πέντε αιτίες τροχαίων δυστυχημάτων: υπερβολική ταχύτητα, κατανάλωση αλκοόλ και οδήγηση, μη χρήση ζώνης ασφαλείας, μη χρήση κράνους και μη χρήση παιδικών καθισμάτων για τη μεταφορά παιδιών.

Μόνο 10 χώρες (Λευκορωσία, Μπρουνέι Νταρεσαλάμ, Δανία, Ιαπωνία, Λιθουανία, Νορβηγία, Ρωσική Ομοσπονδία, Τρινιντάντ και Τομπάγκο, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και Βενεζουέλα), κατάφεραν να μειώσουν τους θανάτους από τροχαία ατυχήματα σε ποσοστό πάνω από 50% μεταξύ 2010 και 2021.

Οι ενέργειες του Renault Group

Ο όμιλος βελτιστοποιεί εδώ και πάνω από 50 χρόνια το επίπεδο ασφαλείας στα οχήματά του. Συνολικά 600 μηχανικοί και τεχνικοί εργάζονται στον τομέα της ασφάλειας, ενώ έχει αποσπάσει πάνω από 2.000 διπλώματα ευρεσιτεχνίας που σχετίζονται με την ασφάλεια από το 1970 και παράλληλα διατηρεί 3 εξειδικευμένα, υπερσύγχρονα τεχνικά κέντρα στη Γαλλία, ενώ διαθέτει και εργαστήριο μελέτης ατυχημάτων, βιο-μηχανικής, και ανθρώπινης συμπεριφοράς με εμπειρία 55 ετών.

Σύμφωνα με τον Ζαν Τοντ: «Αυτά τα νέα στοιχεία του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας, μας δίνουν μια αίσθηση της φρίκης που πρέπει να αντιμετωπίσουμε. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είναι τόσο επείγον να ενώσουμε τις δυνάμεις μας με εταιρείες όπως η Renault, για να βάλουμε ένα τέλος σε αυτό το μακελειό και να αντιμετωπίσουμε αποτελεσματικά αυτή την μάστιγα που έχει πάρει τη μορφή μίας ύπουλης πανδημίας. Χωρίς την ενεργό συμμετοχή όλων των παραγόντων, συμπεριλαμβανομένων των θεσμικών και των δημόσιων φορέων, της κοινωνίας των πολιτών και του ιδιωτικού τομέα, αλλά και των κατασκευαστών αυτοκινήτων, δεν θα επιτύχουμε τον στόχο μας να μειώσουμε κατά το ήμισυ τον αριθμό των θυμάτων στους δρόμους, μέχρι το 2030».

 

 

Αυτοκίνητο Τελευταίες ειδήσεις