Driveit

SEAT: 10ετές πρόγραμμα με τέσσερα νέα μοντέλα μέχρι το 2017

Η SEAT αποκάλυψε το νέο 10ετές πρόγραμμά της που θα εστιάζεται στην εξέλιξη μοντέλων στις «αναπτυσσόμενες κατηγορίες με υψηλό περιθώριο κέρδους», δίνοντας ελάχιστες πληροφορίες μόνο για τα δύο πρώτα χρόνια.

Διευκρίνισαν μόνο ότι θα λανσάρουν τέσσερα νέα μοντέλα στα προσεχή δύο χρόνια. Το πρώτο νέο μοντέλο θα είναι ένα κόμπακτ crossover -η έκδοση παραγωγής του πρωτότυπου 20V20- που προγραμματίζεται να λανσαριστεί μέσα στο επόμενο 8μηνο. 

Εκτός από το κόμπακτ, στο πρόγραμμα υπάρχει κι ένα μίνι crossover και μάλιστα αρκετά niche, έτσι ώστε να δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις υψηλού περιθωρίου κέρδους, όπως είναι και στρατηγικός στόχος της εταιρείας. Το Altea είναι ένα μοντέλο που θα εξαφανιστεί από την γκάμα της SEAT, καθώς η ευρωπαϊκή αγορά των πολυχρηστικών μοντέλων αυτού του μεγέθους φθίνει διαρκώς. 

Ακόμα, η ισπανική εταιρεία προγραμματίζει την είσοδό της στα υβριδικά και ηλεκτρικά αυτοκίνητα ύστερα από το 2020, διότι αφενός ακόμη δεν υπάρχει ζήτηση για τέτοια μοντέλα από τη SEAT και δεύτερον αναμένει η τεχνολογία αυτή, που υπάρχει ήδη στο Volkswagen Group (βλ. VW Golf GTE και Audi A3 Sportback e-tron) να γίνει οικονομικά πιο προσιτή. 

Η ισπανική εταιρεία θα ξεκινήσει και μια πρωτοβουλία για τη μείωση του λειτουργικού κόστους της που αποσκοπεί στην απλούστευση διαδικασιών και στην «εξάλειψη κάθε δαπάνης που δεν επηρεάζει τον πυρήνα των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων και διατηρώντας μόνο τις δραστηριότητες που προσθέτουν αξία». 

Με την πρωτοβουλία αυτή, η SEAT εκτιμά ότι θα εξοικονομήσει περίπου €100 εκατ. ετησίως. Να θυμίσουμε στο σημείο αυτό ότι ήδη από το 2014, η SEAT στοχεύει και βαδίζει σταθερά στο δρόμο της ανάπτυξης και της δραστικής μείωσης των απωλειών της. Τα οικονομικά αποτελέσματα του 2014 (μετά φόρων) παρουσίασαν μεν απώλεια 66 εκατ. ευρώ, αλλά ήταν βελτιωμένα κατά 56% σε σχέση με το 2013, χρονιά κατά την οποία οι απώλειες έφτασαν τα €149 εκατ. 

Ο δρ. Francisco Javier García Sanz, πρόεδρος του ΔΣ της SEAT, θέλησε να υποβαθμίσει τη σημασία των επιπτώσεων του dieselgate σε ό,τι αφορά την εταιρεία λέγοντας, «τώρα είναι η ώρα να δράσουμε με το βλέμμα μας στα μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα πράγματα, ανεξάρτητα από τα νέα των πρόσφατων εβδομάδων». Και συμπλήρωσε, «Το Volkswagen Group έχει πλήρη εμπιστοσύνη στο σχέδιό μας για το μέλλον, σχέδιο απόλυτα ενσωματωμένο στη στρατηγική του. Τα μοντέλα που έχουμε εξαγγείλει για τα επόμενα δύο χρόνια θα φτάσουν στην αγορά όπως έχει προγραμματιστεί και θα συμβάλλουν στη αειφόρο ανάπτυξη της εταιρείας».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΤΟ NEWSIT

Driveit

Σχολιάστε

Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Driveit: Περισσότερα άρθρα