Μπορεί να βρίσκεται στη σκιά του Vitara, εντούτοις το S-Cross αποτελεί μια δυναμική πρόταση της Suzuki, στα SUV.
Η 3η γενιά του μοντέλου, εμφανίζεται με περισσότερα χαρακτηριστικά ασφάλειας, προκειμένου να εναρμονιστεί με τους νέους κανονισμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που θέτει υψηλά πρότυπα ασφάλειας, τόσο για τους επιβάτες, όσο και για πεζούς, δικυκλιστές.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Σχεδιαστικά αναφερόμαστε σε ένα καλοσχηματισμένο σύνολο, με LED φωτιστικά, χρώμιο στη μάσκα και στο κάτω μέρος των παραθύρων, ράγες αλουμινίου, πλαστικές ποδιές σε απομίμηση χρωμίου και μαύρα περιμετρικά προστατευτικά, που ενδυναμώνουν την εικόνα ενός on-off road αυτοκινήτου με 17,5 εκ. απόσταση από το έδαφος.
Η σκουρόχρωμη καμπίνα φέρει αρκετά καλά σε αφή υλικά, πλαστικά (σκληρά και μαλακά στο ταμπλό) και ταπετσαρίες, με την οθόνη αφής 9 ιντσών σε περίοπτη θέση, έχοντας κάμερα οπισθοπορείας και σύστημα πλοήγησης.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η συνδεσιμότητα στο σύστημα ενημέρωσης / ψυχαγωγίας υφίσταται, όπως και θύρες USB για σύνδεση με εξωτερικές πηγές.
Θα βρούμε και φυσικούς διακόπτες για τον κλιματισμό, κουμπί για τα θερμαινόμενα καθίσματα και αναλογικά όργανα στον πίνακα μπροστά από τον οδηγό, με ένα τιμόνι πλημμυρισμένο από χειριστήρια για το ηχοσύστημα, το cruise control, το τηλέφωνο, το σύστημα διατήρησης στη λωρίδα κυκλοφορίας.
Με καλούς χώρους για πέντε ενήλικες επιβάτες, και οι πίσω κάθονται ελαφρά ψηλότερα, για πανοραμική εικόνα προς τα έξω.
Ευρύχωρο με 430 λίτρα όγκου και το πορτ-μπαγκάζ, με χώρους στο πλάι, όπου μπορείς να βάλεις χρήσιμα αντικείμενα, όπως ο πυροσβεστήρας, το κουτί πρώτων βοηθειών κλπ.
Υβριδική η έκδοση δοκιμής, με ένα turbo μοτέρ βενζίνης 1.4lt ισχύος 129 ίππων, που συνεπικουρείται από μπαταρία γεννήτρια 48v και ηλεκτρικό μοτέρ που συνεισφέρει σε 14 ίππους με 53 Nm ροπής.
Πολιτισμένη η λειτουργία του και καλή η συνεργασία με το μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων που έχει καλή κλιμάκωση, ώστε να ισορροπεί ανάμεσα σε δυναμικές επιδόσεις και οικονομία καυσίμου.
Οδηγώντας, η ποιότητα κύλισης βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα, και το αμάξωμα των 1.200 κιλών κινείται καλά, όμως θα ήθελα ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω και όχι ημιάκαμπτο άξονα που τον καταλαβαίνεις ελαφρώς στις κακοτεχνίες του δρόμου, καθώς είναι και σκληρά τα αμορτισέρ.
Θα κινηθείς καλά και στο χώμα, καθώς προσθιοκίνητο αλλά με δυνατότητες και εκτός ασφάλτου, όχι, πάντως, για τα πολύ δύσκολα που ένα τετρακίνητο θα έκανε καλύτερη δουλειά.
Δεν θα ανέβεις σε κατανάλωση πάνω από τα 8 λίτρα στα 100 χλμ., και δεν θα πιάσεις τα 5,4 λίτρα που δίνει το εργοστάσιο. Υπάρχει διαφορά αλλά με πιο ήπια οδήγηση μπορεί να είσαι κοντά στα 7 λίτρα.
Το οδήγησα και με χιόνια, και συμπεριφέρθηκε πολύ καλά, χρησιμοποιώντας, βέβαια και τις χιονοκουβέρτες που είναι πάντα απαραίτητες (ή αλυσίδες για όσους θέλουν) και επιβάλλεται να τις έχουμε τον χειμώνα.
Το Suzuki S-Cross εφοδιάζεται με πληθώρα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης οδηγού, δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας με χαμηλές εκπομπές ρύπων.