Σήμερα υπάρχουν στην Ιαπωνία συνολικά 1.700 σημεία γρήγορης και 3.000 συμβατικής φόρτισης, αριθμός που όμως κρίνεται ήδη ανεπαρκής. Άλλωστε, λόγω της ανεξάρτητης δράσης της κάθε εταιρίας μέχρι σήμερα, αυτά δεν είναι κατανεμημένα με πρακτικό για τους καταναλωτές τρόπο ανά την ιαπωνική επικράτεια.
Οι τέσσερις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες δεσμεύτηκαν λοιπόν να συνεργαστούν και να συμβάλουν ώστε με τα περισσότερα από 100 δις. γιεν επιδοτήσεων της ιαπωνικής κυβέρνηση προς τις επαρχίες τής, να δημιουργηθεί στη χώρα η καλύτερη δυνατή υποδομή φόρτισης οχημάτων EV (Electric Vehicles), PHV (Plug-in Hybrid Vehicles) και PEHV (Plug-in Electric Hybrid Vehicles). Να ελπίζουμε ότι… σ’αυτή τη ζωή θα δούμε κάτι αντίστοιχο και στην Ελλάδα;
Πιο συγκεκριμένα οι Honda, Mitsubishi, Nissan και Toyota δεσμεύτηκαν να φροντίσουν για τα εξής:
1. Δημιουργία επιπλέον 8.000 συμβατικών και 4.000 γρήγορων σταθμών φόρτισης.
2. Να δημιουργήσουν ευνοϊκές συνθήκες τοποθέτησης φορτιστών αναλαμβάνοντας οι ίδιες μέρος του κόστους εγκατάστασης και συντήρησης.
3. Διαλειτουργικότητα μεταξύ των σταθμών φόρτισης διαφορετικών εταιριών ώστε οι ιδιοκτήτες ηλεκτρικών να χρησιμοποιούν όποια τους βολεύει.
4. Να συνεργαστούν με τους τοπικούς φορείς ώστε να επιτευχθεί ο στόχος που έχει θέσει η ιαπωνική κυβέρνηση για μερίδιο 15-20% των ηλεκτρικών κάθε είδους στην αγορά καινούργιων αυτοκινήτων στην Ιαπωνία μέχρι το 2020.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΤΟ NEWSIT
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ