Ο κεντρικά τοποθετημένος κινητήρας είναι 6κύλινδρος άμεσου ψεκασμού σε σχήμα V. Θα δίνει κίνηση στους πίσω τροχούς και θα ενισχύεται και από έναν ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο στο νέο ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Το NSX όμως διαθέτει τετρακίνηση Super Handling (δεν μοιράζει την ροπή μόνο εμπρός-πίσω, αλλά καιδεξιά-αριστερά στους πίσω τροχούς), με τον εμπρός άξονα να διαθέτει και δύο ηλεκτροκινητήρες για ακόμα καλύτερο μοίρασμα της ροπής και βελτίωση των δυναμικών του χαρακτηριστικών. Η συνδυασμένη ισχύς του υβριδικού συστήματος θα φτάνει τους 400 ίππους, αλλά φήμες θέλουν να είναι ισχυρότερο.
Σύμφωνα με τον Ted Klaus, υπεύθυνο εξέλιξης του νέου NSX, οι κινητήρες και το σύστημα μετάδοσης θα κατασκευάζονται στην Ιαπωνία, ενώ το πλαίσιο στο καινούριο εργοστάσιο της Honda στις ΗΠΑ.. Ακόμα, η Honda θα εκμεταλλευτεί την συνεργασία της με τη McLaren (η Honda θα δίνει κινητήρες στην McLaren για το πρωτάθλημα F1 του 2015), με την εμπειρία της Βρετανικής φίρμας να βοηθά στην κατασκευή του νέου NSX και νέων μελλοντικών σπορ μοντέλων.
Η σχεδίαση του μοντέλου προβλέπει, κατά βάση, δύο θέσεις. Αλλά υπάρχει ενδεχόμενο να προσφέρεται σε δύο εκδόσεις, με δύο ή τέσσερις θέσεις.
Η παρουσίαση της έκδοσης παραγωγής του μοντέλου είναι προγραμματισμένη για την Διεθνή Έκθεση του Ντιτρόιτ το 2015, ενώ ένα χρόνο αργότερα θα κάνει την εμφάνισή της και η ανοιχτή έκδοση του μοντέλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
Δοκιμή: Νέο Honda Civic 1.6 i–DTEC