Έχοντας στο παλμαρέ της τρεις νίκες σε Ράλι Ντακάρ, 2019 – 2022 – 2023, όλες με τον Νάσερ Αλ Ατίγια που θα τρέξει φέτος για τη Dacia, η Toyota αποσκοπεί να επανέλθει στην πρώτη θέση του βάθρου, στο πιο σκληρό ράλι του κόσμο.
Η Toyota θα συμμετάσχει με το γνωστό αλλά αναβαθμισμένο Hilux Evo, το οποίο έχει δεχτεί βελτιώσεις για την αξιοπιστία του.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Αξίζει να σημειώσω ότι ο κινητήρας που προέρχεται από το Land Cruiser 300 αποδίδει 359 ίππους με 620 Nm ροπής και συνδυάζεται με 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων, με σειριακό επιλογέα.
Το αυτοκίνητο βασίζεται σε σωληνοειδές πλαίσιο, έχει διπλά ψαλίδια στην ανάρτηση μπροστά και πίσω και τρία διαφορικά περιορισμένης ολίσθησης (εμπρός, κέντρο, πίσω). Θα ανεφοδιάζεται με βιώσιμα καύσιμα, σε συνεργασία με την Repsol.
Η TOYOTA GAZOO Racing (TGR) και η TOYOTA GAZOO Racing Νότιας Αφρικής (TGRSA) θα έχουν ως οδηγούς ανερχόμενα αστέρια, τον Λούκας Μοράες και τον Σεθ Κουιντέρο που συνέβαλαν τα μέγιστα ώστε να εξασφαλίσει η Toyota το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών Rally-Raid (W2RC) του 2024. Μάλιστα, το Ράλι Ντακάρ είναι και ο εναρκτήριος γύρος της νέας σεζόν του W2RC.
Το Ράλι Ντακάρ ξεκινά σήμερα 3 Ιανουαρίου στη Σαουδική Αραβία με 14 ειδικές διαδρομές.