Ένα 10άρι σασμάν διπλού συμπλέκτη εξελίσσεται ήδη από τo VW γκρουπ, όπως αποκάλυψε στο Αυτοκινητικό Συμπόσιο της Βιέννης ο PGD του γερμανικού ομίλου, Μάρτιν Βίντερκορν, ο οποίος επίσης επιβεβαίωσε ότι ένας κινητήρας ντίζελ υψηλής απόδοσης με 135 PS/λίτρο είναι ήδη στα σκαριά.
Το 10άρι κιβώτιο DSG αποτελεί εκ των ων ουκ άνευ προκειμένου να πιάσει η εταιρεία τα αυστηρά αντιρρυπαντικά όρια της ΕΕ, που επιβάλλει στους κατασκευαστές να κατεβάσουν τις συνολικές εκπομπές CO2 του στόλου τους στα 95 g/kh μέχρι το 2020. Το μοτέρ ντίζελ υψηλής απόδοσης θα χρησιμοποιεί, όπως δήλωσε ο Βίντερκορν, «μεταβλητό σύστημα βαλβίδων, ψεκασμό υψηλής πίεσης μέχρι 3.000 bar, συνδυασμένο με το νέας τεχνολογίας ηλεκτρικό τούρμπο».
Ο Βίντερκορν πιστεύει ότι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης, ντίζελ και βενζινοκίνητοι, θα μπορούσαν να γίνουν 15% πιο αποδοτικοί μέσω βελτιώσεων στη διαδικασία ανάφλεξης, με πιο ελαφριά κατασκευή, βελτίωση του επιπέδου των τριβών και καλύτερη θερμική διαχείριση. Δήλωσε επίσης ότι, η VW θα συνεχίσει να υποστηρίζει την τεχνολογία φυσικού αερίου, καθώς πιστεύει ότι «είναι φιλική προς το περιβάλλον, οικονομική και συμβατή με την καθημερινή χρήση».
«Η τεχνολογία είναι ήδη πλήρως εξελιγμένη και τα αυτοκίνητα μπορούν να διατεθούν άμεσα στην αγορά. Χρειάζεται να κάνουμε ακόμα πιο γνωστά τα πλεονεκτήματα και τα οφέλη των κινητήρων που καίνε φυσικό αέριο. Καθένας από εμάς χρειάζεται να παίξει το ρόλο του: Κατασκευαστές, πολιτικοί και βιομηχανία καυσίμων. Βέβαια, η ηλεκτρική τεχνολογία παραμένει μεσοπρόθεσμα ο πιο αποδοτικός τρόπος κίνησης», κατέληξε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Νέο πρωτότυπο της VW μας δείχνει το επόμενο Tiguan
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Δοκιμή: VW Tiguan 2.0 TDI BlueMotion