Το εμβληματικό, ηλεκτρικό Bulli αναβαθμίζεται με νέους κινητήρες και εκδόσεις
Το πολύ ιδιαίτερο σχεδιαστικά VW ID. Buzz, το οποίο στο πέρασμά του δεν αφήνει κανέναν αδιάφορο, περνά σε μια νέα φάση ανανέωσης αλλά και ενδυνάμωσης.
Η Volkswagen, για αυτό το εμβληματικό μοντέλο, το ID. Buzz, φρόντισε να δημιουργήσει μια ακόμα έκδοση, που θα πλαισιώσει την 5θέσια, αυξάνοντας το μεταξόνιο από 2,989μ. που έχει το 5θέσιο, σε 3,239μ. και προσθέτοντας δύο θέσεις ακόμα, κάνοντάς το 7θέσιο που χρειάζεται για μεταφορά προσώπων.
Η νέα 7θέσια έκδοση έχει μήκος 4,962μ., με δύο θέσεις μπροστά, τρεις στη 2η σειρά καθισμάτων, δύο στην 3η σειρά καθισμάτων, και πορτ-μπαγκάζ χωρητικότητας 306 λίτρων, ενώ με πέντε άτομα η μέγιστη χωρητικότητα είναι 1.340 λίτρα. Εάν οι πλάτες και των πέντε καθισμάτων της δεύτερης και της τρίτης σειράς αναδιπλωθούν, ο όγκος του χώρου αποσκευών αυξάνεται εντυπωσιακά, στα 2.469 λίτρα.
Πάντως και το ID. Buzz με κανονικό μεταξόνιο, μπορεί τώρα να διαμορφωθεί ως 6θέσιο (θέσεις 2/2/2). Μέχρι τώρα ήταν διαθέσιμο μόνο ως πενταθέσιο (θέσεις 2/3).
Οι μηχανικοί της VW τοποθέτησαν νέα μπαταρία χωρητικότητας 86 kWh που χαρίζει αυτονομία έως 487 χλμ., ενώ το 5θέσιο ID. Buzz με μπαταρία 79 kWh προσφέρει αυτονομία έως 461 χλμ. Όλες οι εκδόσεις 79 kWh του ID. Buzz μπορούν να φορτιστούν σε σταθμούς ταχείας φόρτισης DC με ισχύ φόρτισης έως 185 kW. Στην περίπτωση των εκδόσεων 86 kWh, είναι δυνατή ακόμη και ισχύς 200 kW. Η μπαταρία 79 kWh φορτίζει από 10% έως 80% σε λιγότερο από 30 λεπτά στη μέγιστη ισχύ φόρτισης και η μπαταρία 86 kWh χρειάζεται λιγότερο από 30 λεπτά λόγω της υψηλότερης ισχύος φόρτισης.
Επίσης, έχουμε και νέο κινητήριο σύστημα υψηλής ενεργειακής απόδοσης που προσφέρει ισχύ 210 kW (286 PS), με μέγιστη ροπή 560 Nm, κιβώτιο ταχυτήτων μίας σχέσης και νέο παλμικό μετατροπέα, ενώ η κορυφαία έκδοση ID. Buzz GTX, αποδίδει 250 kW (340 PS) και έχει στάνταρ τετρακίνηση (από ένα κινητήρα σε κάθε άξονα) και υψηλές ικανότητες ρυμούλκησης (με στάνταρ μεταξόνιο τραβάει, πλέον, 1.800 κιλά και με μακρύ μεταξόνιο 1.600 κιλά). Με κανονικό μεταξόνιο, το ID. Buzz GTX τροφοδοτείται από μια νέα μπαταρία 79 kWh, ενώ η έκδοση με μακρύ μεταξόνιο φορά τη μεγαλύτερη μπαταρία 86 kWh. Η τεχνική αναβάθμιση της γκάμας ωφελεί και τα υπάρχοντα μοντέλα: το επιβατικό ID. Buzz και το ID. Buzz Cargo (επαγγελματική έκδοση) με κανονικό μεταξόνιο, που θα εξοπλιστούν επίσης με τον νέο κινητήρα 210 kW και την μπαταρία 79 kWh.
Όλα τα νέα ID. Buzz έχουν τύχει σημαντικής βελτίωσης υλικών και λογισμικού. Το όχημα εξοπλίζεται με μια εντελώς νέα γενιά συστημάτων Infotainment με διαισθητική πλοήγηση στο μενού και πολύ γρήγορη υπολογιστική ισχύ. Η οθόνη αφής του συστήματος έχει πλέον μέγεθος 12,9 ίντσες αντί για 12,0 ίντσες, ενώ ο νέος φωνητικός βοηθός IDA λειτουργεί με φυσικές φωνητικές εντολές. Επιπλέον, το ID. Buzz μπορεί πλέον να παραγγελθεί με head-up οθόνη. Υπάρχουν επίσης νέα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, συμπεριλαμβανομένου του Park Assist Pro με λειτουργία διαδικασίας στάθμευσης από απόσταση, μέσω smartphone. Το σύστημα προειδοποίησης εξόδου είναι μια άλλη νέα προσθήκη και προειδοποιεί για οχήματα και ποδήλατα που πλησιάζουν από πίσω όταν ανοίγει μια πόρτα.
Μεταξύ άλλων, όλα τα ID. Buzz Pro είναι εξοπλισμένα με δύο συρόμενες πόρτες, και πολλά ακόμα στον βασικό εξοπλισμό, ενώ το νέο ID. Buzz GTX διαφέρει από το ID. Buzz Pro τόσο οπτικά όσο και από πλευράς εξοπλισμού.
Άλλα νέα χαρακτηριστικά του ηλεκτρικού Volkswagen bus περιλαμβάνουν μια high-tech πανοραμική ηλιοροφή με έξυπνο γυαλί, που καλύπτει 1,5 τετραγωνικό μέτρο.
Εξάλλου, διατίθεται και μια έκδοση ID. Buzz More με πρόσθετο εξοπλισμό.