Το μοντέλο θα κυκλοφορήσει το 2027, ενώ το 2026 θα κυκλοφορήσει το ID. 2all με τιμή κάτω από 25.000 ευρώ
Τη δική της, ευρωπαϊκή απάντηση στην έλευση των Κινέζων με φθηνότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δίνει η Volkswagen.
Η γερμανική μάρκα αποκάλυψε το ID. EVERY1, στην πρωτότυπη εκδοχή του, αλλά πολύ κοντά στο μοντέλο παραγωγής που θα βγει στην αγορά το 2027, με τιμή 20.000 ευρώ που αν ισχύσει η παρούσα κρατική επιδότηση, θα κοστίζει στον Έλληνας περίπου 11-12.000 ευρώ.
Ναι, με αυτόν τον τρόπο η επιλογή αγοράς ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι πολύ συμφέρουσα, πολύ καλύτερη από την αγορά συμβατικού.
Το αμιγώς ηλεκτρικό ID. EVERY1 είναι ένα αυτοκίνητο που δημιουργήθηκε στην Ευρώπη για την Ευρώπη, όπως αναφέρει η Volkswagen, ένα μοντέλο με σπορ σχεδιασμό, ευέλικτο εσωτερικό με ψηφιακά χαρακτηριστικά και τεχνολογίες συνδεσιμότητας.
Μάλιστα, είναι ένα από τα 4 ηλεκτρικά μοντέλα που θα λανσάρει η Volkswagen έως το 2027, όλα βασισμένα στη νέα σπονδυλωτή πλατφόρμα για ηλεκτρικά αυτοκίνητα με κίνηση στους εμπρός τροχούς, ενώ θα προστεθούν ακόμα 5 θερμικά μοντέλα.
Πάντως, χρονικά νωρίτερα, δηλαδή το 2026, η VW θα ρίξει στην αγορά ένα ακόμα οικονομικά προσιτό αυτοκίνητο. Με τιμή περίπου 25.000 ευρώ, το ID. 2all θα πάρει το δικό του κοινό και πέραν αυτού η Volkswagen θα προσφέρει ένα τεράστιο χαρτοφυλάκιο μοντέλων, από αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης και προηγμένα υβριδικά έως αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα.
Σύμφωνα με τον Τόμας Σέφερ, διευθύνοντα σύμβουλο της Volkswagen Passenger Cars: «Το ID. EVERY1 είναι το τελευταίο κομμάτι του παζλ στο ταξίδι μας για να έχουμε την ευρύτερη επιλογή μοντέλων. Στη συνέχεια, θα προσφέρουμε σε κάθε πελάτη το σωστό αυτοκίνητο με το σωστό σύστημα μετάδοσης κίνησης».
Το ID. EVERY1 θα είναι το πρώτο μοντέλο σε ολόκληρο τον όμιλο VW που θα χρησιμοποιεί μια ριζικά νέα, ιδιαίτερα ισχυρή αρχιτεκτονική λογισμικού, ώστε να μπορεί να εξοπλιστεί με νέες λειτουργίες σε όλο τον κύκλο ζωής του.
Το ID. EVERY1 ανήκει στην οικογένεια των ηλεκτρικών αστικών αυτοκινήτων. Με μήκος 3,880 μ. είναι τοποθετημένο ανάμεσα στο παλαιότερο up! (3,600 μ.), στο επερχόμενο ID.2all (4,050 μ..) και στο σημερινό Polo (4,074 μ.). Στο εσωτερικό, χωρά τέσσερα άτομα και διαθέτει 305 λίτρα όγκου στο πορτ-μπαγκάζ.
Τροφοδοτείται από έναν νέο ηλεκτροκινητήρα με ισχύ 70 kW (95 PS), αναπτύσσει τελική ταχύτητα 130 χλμ./ώρα και θα προσφέρει αυτονομία τουλάχιστον 250 χιλιόμετρα.
Περισσότερες λεπτομέρειες θα αποκαλυφθούν εν καιρώ.