Πρόκειται για την ισχυρότερη και πιο σπορ έκδοση του πολυτελούς σεντάν της Volvo. Η μεγαλύτερη διαφορά σε σχέση με το πρωτότυπο που κυκλοφορεί εδώ και περίπου ένα χρόνο, είναι η μειωμένη ισχύς που πλέον φτάνει τους 350 ίππους και όχι τους 500.
Οι αλλαγές σε σχέση με τις απλές εκδόσεις του 3λιτρου T6 εντοπίζονται στην μεγαλύτερη τουρμπίνα της Borg Wagner, στο νέο intercooler, στον επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου και στο αγωνιστικό σύστημα εξαγωγής. Το κιβώτιο είναι αυτόματο έξι σχέσεων, αλλά έχει υποστεί τροποποιήσεις για πιο γρήγορες αλλαγές σχέσεων, ενώ διαθέτει και launch control.
Η μέγιστη ροπή της έκδοσης ξεπερνά τα 51 kgm, τιμή μεγαλύτερη τόσο από την BMW M3 όσο και από το Audi RS4. Για να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h χρειάζεται 4,9 sec, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h.
Η έκδοση παραγωγής του S60 Polestar θα διατηρήσει πολλά στοιχεία της ανάρτησης του πρωτοτύπου, όπως για παράδειγμα τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ της Ohlins και τα σφιχτότερα κατά 80% ελατήρια. Τα οδικά χαρακτηριστικά ενισχύονται ακόμα από τα ελαστικά διάστασης 235/40 R19 και από την τετρακίνηση που είναι ρυθμισμένη να «δίνει» περισσότερη ροπή στον πίσω άξονα.
Το σύστημα φρένων αποτελείται από τέσσερις αεριζόμενους δίσκους, με τους εμπρός να είναι διάστασης 336 mm και τους πίσω 302 mm. Τα τακάκια με την σειρά τους είναι και αυτά ενισχυμένα, με τα εμπρός να είναι της Jurid και τα πίσω της Brembo.
Από πλευράς εμφάνισης, το S60 Polestar ξεχωρίζει εξωτερικά χάρη στον πιο «άγριο» εμπρός προφυλακτήρα, τον πίσω αεροδυναμικό διαχύτη και τα διακριτικά Polestar, ενώ στο εσωτερικό εκτός από το λογότυπο Polestar συναντάμε και ταμπελάκι με τον αύξοντα αριθμό της έκδοσης.
Η διάθεση του S60 Polestar ξεκινά αρχικά από την αυστραλιανή αγορά το καλοκαίρι και ανάλογα με την ζήτηση θα προσφερθεί και σε άλλες αγορές.