Σύμφωνα με τον Τόμας Σέφερ, διευθύνοντα σύμβουλο για τα επιβατικά αυτοκίνητα της Volkswagen, τέθηκαν τρεις προτεραιότητες για το μέλλον της μάρκας: Να μειωθεί η υπερπαραγωγή στη Γερμανία, να μειωθεί το κόστος εργασίας και να πετύχει ανταγωνιστικά κόστη ανάπτυξης.
Και οι τρεις αυτοί στόχοι επιτυγχάνονται, όπως ισχυρίζεται η εταιρεία, έπειτα από τη συμφωνία για συλλογική σύμβαση εργασίας, που επιτεύχθηκε ανάμεσα στην Volkswagen AG και στους εκπροσώπους των εργαζομένων, με τίτλο «Zukunft Volkswagen» (Μέλλον της Volkswagen).
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η συμφωνία περιλαμβάνει σκληρές αποφάσεις, όπως τη μείωση του εργατικού δυναμικού κατά περισσότερους από 35.000 εργαζόμενους στις εγκαταστάσεις της Volkswagen στη Γερμανία έως το 2030, μαζί με την εισαγωγή ενός νέου σχεδίου διασφάλισης θέσεων εργασίας.
Επίσης, οι παραγωγικές δυνατότητες στα γερμανικά εργοστάσια της Volkswagen θα μειωθούν στρατηγικά κατά 734.000 μονάδες, διασφαλίζοντας πιο ανταγωνιστική παραγωγή.
Κι ακόμα, η Volkswagen Passenger Cars, ως κεντρική μάρκα του ομίλου, στοχεύει να καταστεί ο τεχνολογικός ηγέτης στον τομέα των μαζικών κατασκευαστών αυτοκινήτων παγκοσμίως μέχρι το 2030.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ο οικονομικός αντίχτυπος της συμφωνίας σημαίνει βιώσιμη εξοικονόμηση κόστους άνω των 15 δισεκατομμυρίων ευρώ ετησίως, εκ των οποίων πάνω από 4 δισεκατομμύρια ευρώ θα προέλθουν από τη μείωση του εργατικού κόστους, τα μέτρα αναδιάρθρωσης, την παραγωγική αναδιάταξη και τη βέλτιστη αξιοποίηση των εργοστασιακών εγκαταστάσεων.
Υπολογίζεται ότι η ετήσια μείωση του εργατικού κόστους ανέρχεται σε 1,5 δισεκατομμύρια ευρώ.
Η Volkswagen AG και οι εκπρόσωποι των εργαζομένων συμφώνησαν στο όραμα της εταιρείας που συνδυάζει την ασφάλεια των θέσεων εργασίας, τη χρηματοοικονομική σταθερότητα και την ηγετική θέση της μάρκας στον τομέα της τεχνολογίας και της βιώσιμης κινητικότητας.
Καταλήγοντας, μελλοντικά θα φανεί κατά πόσο η συμφωνία αυτή θα επηρεάσει τα λειτουργικά κέρδη του ομίλου από το 2025 και μετά, καθώς δεν θα επηρεαστεί το οικονομικό έτος του 2024.