Θα παρουσιαστεί ως πρωτότυπο τον Μάρτιο του 2025 και θα μπει στην παραγωγή το 2027
Σε συνέχεια της επίτευξης της συμφωνίας με το σωματείο εργαζομένων, για τη βιωσιμότητα του ομίλου VW, στη χθεσινή συνάντηση εργασίας που έγινε στα κεντρικά της εταιρείας στο Φόλσμπουργκ, ο Τόμας Σέφερ, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Volkswagen επιβατικά, παρουσίασε τα σχέδια για το μέλλον της μάρκας.
Μάλιστα, οι εργαζόμενοι πήραν μια γεύση και από τη σχεδίαση του μελλοντικού, βασικού στη γκάμα ηλεκτρικού μοντέλου της Volkswagen με τιμή περίπου 20.000 ευρώ.
«Με την ολοκλήρωση των διαπραγματεύσεων τον Δεκέμβριο, θέσαμε σε κίνηση το μεγαλύτερο μελλοντικό σχέδιο στην ιστορία της Volkswagen. Ακολουθούμε ένα φιλόδοξο μονοπάτι για να διασφαλίσουμε ότι επιτυγχάνουμε τους κοινούς μας στόχους με πλήρη δέσμευση. Ένα βασικό βήμα σε αυτό είναι να κάνουμε την ηλεκτρονική κινητικότητα ελκυστική για όλους – αυτή είναι η υπόσχεσή μας», δήλωσε ο Σέφερ. Την ίδια στιγμή τόνισε ότι το Φόλφσμπουργκ θα παραμείνει το κέντρο για την καινοτομία και την ικανότητα παραγωγής και θα θέσει νέα πρότυπα στην παραγωγή αυτοκινήτων.
Το βασικό ηλεκτρικό μοντέλο VW, θα παρουσιαστεί ως πρωτότυπο στις αρχές Μαρτίου. Η παγκόσμια πρεμιέρα του μοντέλου παραγωγής έχει προγραμματιστεί για το 2027.
Μαζί με την έκδοση παραγωγής του πρωτότυπου ID. 2all, το νέο ηλεκτρικό μοντέλο αποτελεί μέρος της νέας οικογένειας ηλεκτρικών μικρών αυτοκινήτων Volkswagen. Το πρώτο νέο μοντέλο θα είναι η έκδοση παραγωγής του ID. 2all, το οποίο πρόκειται να φτάσει στις αντιπροσωπείες το 2026 ως το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μικρό αυτοκίνητο της Volkswagen, σε βασική τιμή μικρότερη από 25.000 ευρώ. Και, βέβαια, το 2027 περιμένουμε το ακόμα φθηνότερο.
Σημειώνουμε ότι η Volkswagen από την κυκλοφορία της οικογένειας ηλεκτρικών ID. το 2019, έχει πουλήσει συνολικά περισσότερα από 1,35 εκατομμύρια ηλεκτρικά οχήματα σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων περίπου 500.000 ID.3. Πέρυσι, η μάρκα Volkswagen πούλησε 383.100 αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα.