Δεν είναι η πρώτη φορά που η Volkswagen επιλέγει την Ελλάδα για μια μεγάλη εκδήλωση παρουσίασης ενός νέου μοντέλου.
Τον Μάιο του 2006 είχε επιλέξει το Σούνιο και το Λαγονήσι για να παρουσιάσει διεθνώς το μοντέλο Eos, που ήταν ένα αυτοκίνητο με σκληρή αναδιπλούμενη οροφή, το οποίο δεν υπάρχει πιά στην αγορά.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Τον Νοέμβριο του 2014 είχε επιλέξει τη Μεσσηνία, στην Πελοπόννησο, για να αποκαλύψει το νέο Passat, σε μια μεγαλειώδη εκδήλωση με χιλιάδες προσκεκλημένους.
Και τώρα, ήρθε ξανά στην Ελλάδα και την Αττική, το Λαύριο και το Λαγονήσι, για την παγκόσμια παρουσίαση της 7ης γενιάς του εμβληματικού VW Transporter, συμπληρώνοντας 75 χρόνια από την πρώτη γενιά ενός αυτοκινήτου που έχει αφήσει το στίγμα του.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Με τη συνδρομή της εισαγωγικής εταιρείας Kosmocar, το γερμανικό εργοστάσιο πραγματοποιεί από σήμερα, Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου, αυτή τη παγκόσμια εκδήλωση για διάστημα 2 μηνών, με περίπου 10.000 προσκεκλημένους δημοσιογράφους και εμπορικούς συνεργάτες της μάρκας, με έναν στόλο 300 οχημάτων για τις ανάγκες των δοκιμών οδήγησης και μεταφοράς των προσκεκλημένων.
Κι όπως γίνεται αντιληπτό, τα χρήματα που επενδύει η εταιρεία είναι πολλά, στην ενοικίαση του χώρου, τη μεταφορά των οχημάτων (με γερμανικές πινακίδες), το υποστηρικτικό προσωπικό, το ξενοδοχείο και βέβαια τα γεύματα.
Το Τεχνολογικό Πάρκο Λαυρίου βρίσκεται στο επίκεντρο της παρουσίασης, αυτός ο χώρος που αποτέλεσε κινητήριο δύναμη της ελληνικής οικονομίας τον 18ο και τον 19ο αιώνα, με τα ονομαστά μεταλλεία του.
Παράλληλα, η διαμονή των καλεσμένων γίνεται στο Grand Resort Lagonissi, το οποίο άνοιξε ειδικά για την εκδήλωση και αυτό σημαίνει ότι θα εργαστούν πολλά άτομα που θα έμεναν στο ταμείο ανεργίας.
Προφανώς και η χώρα μας θα μπορούσε να φιλοξενεί πολλαπλάσιες τέτοιες εκδηλώσεις σε εκτός τουριστικής περιόδου εποχή, με όλα τα οφέλη που συνεπάγεται κάτι τέτοιο.
Ωστόσο χρειάζεται ένας συντονισμός μεταξύ κυβέρνησης και εισαγωγικών εταιρειών και προφανώς κίνητρα προσέλκυσης των εργοστασίων.