Στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Σαγκάης, η Volkswagen αποκάλυψε τρία πρωτότυπα μοντέλα πάνω στα οποία θα βασιστούν εκδόσεις παραγωγής, προσαρμοσμένες ειδικά στις ανάγκες των Κινέζων πελατών.
Η γερμανική μάρκα μέσω των κοινοπραξιών που έχει στην Ασία, πρόκειται να παρουσιάσει πάνω από 30 νέα μοντέλα (συμπεριλαμβανομένων 20 NEV – μικρά ηλεκτρικά μοντέλα νέας ενέργειας) στην κινεζική αγορά έως το τέλος του 2027.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Στη Σαγκάη αποκάλυψε τρία νέα ηλεκτρικά: το ID. AURA (από τη FAW-Volkswagen), το ID. ERA (από τη SAIC VOLKSWAGEN) και το ID. EVO (από τη Volkswagen Anhui). Σημειώνω ότι το εκθεσιακό αυτοκίνητο ID. CODE που παρουσιάστηκε στο Πεκίνο, πέρυσι ήταν το σημείο εκκίνησης για τη νέα σχεδιαστική κατεύθυνση της VW στην Κίνα.
«Τα τρία πρωτότυπα οχήματα είναι το ορατό αποτέλεσμα της στρατηγικής μας “Στην Κίνα, για την Κίνα”. Έχουμε κάνει όλες τις απαραίτητες προετοιμασίες για να παραμείνουμε στην πρώτη θέση μεταξύ των ξένων αυτοκινητοβιομηχανιών στην Κίνα», δήλωσε ο Τόμας Σέφερ, διευθύνων σύμβουλος της Volkswagen.
Τα τρία αυτοκίνητα ανήκουν στην ομάδα των οχημάτων νέας ενέργειας (NEV). Στην Κίνα, αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, καθώς και μοντέλα με plug-in υβριδικά συστήματα μετάδοσης κίνησης και επέκτασης αυτονομίας.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Όλες οι εκδόσεις παραγωγής των πρωτότυπων αυτοκινήτων που παρουσιάζονται στη Σαγκάη θα είναι εξοπλισμένες με συστήματα βασισμένα σε AI (τεχνητή νοημοσύνη) για αυτοματοποιημένη οδήγηση. Τα οχήματα μπορούν έτσι να φτάσουν στο Επίπεδο 2++ ήδη από το επόμενο έτος, πράγμα που σημαίνει ότι σε ορισμένες περιπτώσεις τα αυτοκίνητα θα μπορούν να κινούνται πλήρως αυτόνομα – συμπεριλαμβανομένων των προσπέρασης και των ελιγμών, με την επίβλεψη του οδηγού.
To ID. ERA από τη SAIC VOLKSWAGEN, ένα ευρύχωρο SUV πλήρους μεγέθους με τρεις σειρές καθισμάτων, δίνει μια προεπισκόπηση του πρώτου μοντέλου της Volkswagen που διαθέτει τεχνολογία επέκτασης αυτονομίας. Μια γεννήτρια που λειτουργεί με καύσιμο φορτίζει τη μπαταρία κατά την οδήγηση και παρέχει επιπλέον αυτονομία άνω των 700 χιλιομέτρων. Μαζί με την αυτονομία 300 χιλιομέτρων σε λειτουργία μπαταρίας, το πρωτότυπο αυτοκίνητο μπορεί να διανύσει περισσότερα από 1.000 χιλιόμετρα.
Το ID. EVO από τη Volkswagen Anhui απευθύνεται σε νέους αγοραστές που προσέχουν τον τρόπο ζωής και θέλουν να ξεχωρίζουν. Βασισμένο σε πλατφόρμα 800 volt, το ID. EVO είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό SUV πλήρους μεγέθους στο χαρτοφυλάκιο της οικογένειας ID. UNYX. Το πρωτότυπο όχημα είναι εξοπλισμένο με μια ζωνική ηλεκτρονική αρχιτεκτονική υψηλών επιδόσεων που όχι μόνο διευκολύνει ένα ευρύ φάσμα νέων ψηφιακών υπηρεσιών, αλλά επεκτείνει συνεχώς την εμπειρία των πελατών με ενημερώσεις over-the-air σε σύντομο χρόνο.
Το ID. AURA της FAW-Volkswagen είναι το πρώτο πρωτότυπο όχημα που βασίζεται στην Compact Main Platform (CMP) με ζωνική ηλεκτρονική αρχιτεκτονική που η Volkswagen σχεδίασε ειδικά για την κινεζική αγορά. Χάρη στην υψηλή υπολογιστική του ικανότητα που βασίζεται σε AI, το σύστημα για εξαιρετικά αυτοματοποιημένη οδήγηση που χρησιμοποιείται σε αυτήν την πλατφόρμα ανεβάζει τον πήχη για έξυπνη αλλά φυσική συμπεριφορά οδήγησης. Θα εφοδιάζεται και με ανθρωποειδή βοηθό που βασίζεται σε AI και επιτρέπει τον απρόσκοπτο έλεγχο των λειτουργιών του οχήματος και της ψυχαγωγίας.