Από χθες το βράδυ ξεκίνησε το φετινό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι – WRC, από το Μόντε Κάρλο και η μάχη γιγαντώνεται με πολλά απρόοπτα.
Κι ενώ χθες το βράδυ τέθηκε επικεφαλής ο Τιερί Νεβίλ με Hyundai i20, επειδή ο Οζιέ είχε έξοδο με το Toyota Yaris, που του στοίχησε πολύ χρόνο, σήμερα στο πρώτο μισό της ημέρας, με τις 3 από τις 6 ειδικές διαδρομές, είχαμε νέες ανατροπές.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Οι αλπικοί δρόμοι κοντά στο Γκαπ στη νοτιοανατολική Γαλλία αποτέλεσαν μια σκληρή πρόκληση υπό το φως της ημέρας, σήμερα. Οι συνθήκες ήταν ανάμεικτες, με πάγο σε πολλά σημεία, καθιστώντας τα χειμερινά ελαστικά με καρφιά Winter i Cept SR20 της Hankook ως την προτιμώμενη επιλογή, ενώ οι στεγνοί δρόμοι, σε άλλες ειδικές, επέτρεψαν τη χρήση των μαλακών ελαστικών Ventus Z215.
Την πρώτη σημερινή ειδική της ημέρας κέρδισε ο δύο φορές πρωταθλητής WRC Κάλε Ροβάνπερα με ένα Toyota Yaris, ωστόσο ο Έβανς ήταν αυτός που πέρασε επικεφαλής στην κατάταξη, παρά τον 9ο του χρόνο, καθώς ο Νεβίλ ήταν λίγο πιο αργός, με τον 8 φορές πρωταθλητή Σεμπαστιάν Οζιέ να ακολουθεί πολύ κοντά με ένα άλλο Yaris.
Η επόμενη ειδική διαδρομή, 2η σημερινή και 5η του προγράμματος ακυρώθηκε επειδή έπρεπε να μπουν οχήματα πρώτων βοηθειών στην ειδική διαδρομή, προκειμένου να υποστηρίξουν ιατρικά θεατή.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Στην 6η ειδική διαδρομή, οι ελπίδες του Νεβίλ διαλύθηκαν όταν δεν εκτίμησε σωστά μια σφιχτή φουρκέτα στην κατηφόρα, γλιστρώντας και καταστρέφοντας την πίσω αριστερή ανάρτηση του Hyundai i20 N Rally1. Έχασε σχεδόν δύο λεπτά καθώς οδήγησε το αυτοκίνητο «λαβωμένο» στον τερματισμό.
Ο Οζιέ, 9 φορές νικητής του Ράλι Μόντε Κάρλο, ήταν πιο γρήγορος από τον Έβανς και στις δύο ειδικές διαδρομές, αλλά παραμένει 1,5 δευτερόλεπτο πίσω του, δεύτερος στη γενική κατάταξη.
Ο νεοφερμένος στη Hyundai από τη Ford, Αντριέν Φορμό, κέρδισε την παρθενική του ειδική διαδρομή με τον καλύτερο χρόνο. Η ταχύτητα του Γάλλου τον έφερε από την 5η στην 3η θέση, μόλις 6,2 δευτερόλεπτα πίσω από τον Έβανς στο μέσο της ημέρας.
Ο Γκεγκουάρ Μούνστερ της M-Sport Ford με τους δεύτερους ταχύτερους χρόνους ανέβηκε από την 7η στην 4η θέση, καθώς απέδωσε η στρατηγική του στη χρήση των ελαστικών.
Στην 6η ειδική διαδρομή ο Τάνακ κατέστρεψε το πίσω μέρος του Hyundai, έχασε περίπου 15 δευτερόλεπτα, αλλά παραμένει στη διεκδίκηση της νίκης, μένοντας στην 5η θέση, με 23 δευτ. διαφορά από τον πρώτο Έβανς, ενώ ο Ροβάνπερα είναι πίσω του στα 23,1 δευτ.
Σε λίγο ξεκινούν οι απογευματινές ειδικές διαδρομές σε ένα συναρπαστικό ράλι.