Από αύριο Πέμπτη μέχρι και την Κυριακή, το σκηνικό του WRC μεταφέρεται στην Κένυα, για τον 3ο αγώνα της χρονιάς.
Μετά το Μόντε Κάρλο με πάγο και λίγο χιόνι στην άσφαλτο και το πολύ χιόνι στη Σουηδία, τώρα η δράση θα αναπτύσσεται σε πάρα πολύ χώμα και άμμο.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ο κλασικός, αφρικανικός αγώνας, το ράλι Σαφάρι θεωρείται ίσως το πιο σκληρό ράλι στο WRC, αν και το δικό μας Ράλλυ Ακρόπολις το συναγωνίζεται σε σκληρότητα.
Το ράλι θα πραγματοποιηθεί στην εκπληκτική κοιλάδα Great Rift, όπου λιοντάρια, λεοπαρδάλεις, καμηλοπαρδάλεις και ζέβρες περιφέρονται λίγα μόλις μέτρα από τη δράση.
Από τότε που το Σαφάρι επέστρεψε στο ημερολόγιο του WRC το 2021, η Toyota κυριαρχεί και πήγε στην Κένυα έχοντας κερδίσει στα δύο πρώτα ράλι.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Είναι ένα ράλι ακροτήτων. Οι μεγάλες, επίπεδες ευθείες όπου οι ταχύτητες ξεπερνούν τα 200 χλμ./ώρα ακολουθούνται από βαθιές αυλακώσεις και βραχώδεις διαδρομές. Επίσης, τα αυτοκίνητα εφοδιάζονται με «αναπνευστήρες» για τα περάσματα σε βαθιά νερά, μια αναγκαιότητα στα 384 ανταγωνιστικά χιλιόμετρα που την καθιστούν τη μεγαλύτερη διαδρομή της σεζόν.
Ο Έλφιν Έβανς της Toyota προηγείται της βαθμολογίας των οδηγών με 61 βαθμούς, ακολουθούμενος από δύο ακόμα οδηγούς της Toyota, τον Οζιέ που έχει 33 αλλά δεν έτρεξε στη Σουηδία και τον Ροβάνπερα που έχει 31 βαθμούς. Ακολουθούν οι δύο οδηγοί της Hyundai, ο Νεβίλ με 29 και ο Τάνακ με 26 βαθμούς. Πάντως, ο Οζιέ δεν θα τρέξει ούτε στο Σαφάρι, καθώς κάνει επιλεγμένους αγώνες φέτος.
Όσον αφορά τη Hyundai, φήμες θέλουν να εγκαταλείπει το WRC στο τέλος του 2025. Σύντομα ίσως έχουμε ανακοινώσεις. Αν συμβεί θα είναι πλήγμα, καθώς θα μείνει μόνη η Toyota και η ημιεργοστασιακή Ford M-Sport.
Η δράση ξεκινά στο Ναϊρόμπι το πρωί της Πέμπτης και περιλαμβάνει 21 δύσκολες ειδικές διαδρομές γύρω από τις λίμνες Naivasha και Elmenteita και θα ολοκληρωθεί την Κυριακή.