Μπορεί να συμμετέχουν, πλέον, μόνο δύο εργοστασιακές ομάδες (Toyota, Hyundai) και μία ημι-εργοστασιακή (M-Sport Ford), εντούτοις το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι – WRC τυγχάνει μεγάλη αποδοχής.
Σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία για το 2024, αύξησε την τηλεθέασή του κατά 61% σε σχέση με το 2023, φτάνοντας τα πάνω από 1,3 δισεκατομμύρια τηλεθεατές, ενώ προβλήθηκαν 13.000 ώρες αγωνιστικού περιεχομένου μέσα από 32.400 μεταδόσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Το ενδιαφέρον για το πρωτάθλημα ενισχύθηκε σημαντικά σε χώρες όπως η Ιαπωνία, η Φινλανδία, η Γαλλία, η Πορτογαλία αλλά και η Ελλάδα, όπου η τηλεθέαση σημείωσε αξιοσημείωτη άνοδο, την ώρα που η δυνητική απήχηση του συνόλου των αγώνων στο κοινό υπολογίζεται στα 11,4 δισ.
Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης οι προβολές βίντεο στις ψηφιακές πλατφόρμες άγγιξαν τα 738,7 εκατομμύρια, σημειώνοντας αύξηση 97% σε σχέση με το 2022. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προσέλκυσαν 8,5 εκατομμύρια νέους ακολούθους, ενώ οι συνολικές αλληλεπιδράσεις ξεπέρασαν τα 60,9 εκατομμύρια. Το TikTok αναδείχθηκε ως η ταχύτερα αναπτυσσόμενη πλατφόρμα για το WRC, με αύξηση 23% στους ακόλουθους.
Όσον αφορά στο δικό μας ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις διατήρησε τη φήμη του ως ένας από τους πιο απαιτητικούς και συναρπαστικούς αγώνες του πρωταθλήματος. Η ελληνική διοργάνωση κατέγραψε ρεκόρ τηλεθέασης και αλληλεπιδράσεων, καθώς το ενδιαφέρον του κοινού αυξήθηκε κατά 12% σε σύγκριση με το 2023, με θεατές από περισσότερες από 58 χώρες να παρακολουθούν τον αγώνα, ενώ οι αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έφτασαν τα 22,8 εκατομμύρια σε απήχηση, ξεπερνώντας κάθε προηγούμενο. Η κάλυψη του αγώνα είχε παγκόσμιο χαρακτήρα, με πάνω από 1.000 προγράμματα ειδήσεων να κάνουν αναφορές σε διαφορετικές γωνιές του πλανήτη.