Στο τρίτο ράλι της χρονιάς του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι – WRC, στην Κένυα, ο επικεφαλής της βαθμολογίας Έλφιν Έβανς, τέθηκε επικεφαλής του ράλι Σαφάρι με Toyota Yaris, καθώς ο πρωτοπόρος χθες, Οτ Τάνακ με το Hyundai i20 αντιμετώπισε μηχανικά προβλήματα.
To αληθινό του πρόσωπο έδειξε το ράλι Σαφάρι σήμερα, διότι λίγα πληρώματα βγήκαν αλώβητα από τις 8 ειδικές διαδρομές ταχύτητας με χαλίκι στην κοιλάδα Great Rift. Πάνω από τα μισά αυτοκίνητα Rally1 είχαν προβλήματα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ο Τάνακ φαινόταν ασταμάτητος από νωρίς, κατακτώντας τέσσερις νίκες στις 4 πρώτες ειδικές διαδρομές, ανοίγοντας προβάδισμα σχεδόν ενός λεπτού. Αλλά η καταστροφή έγινε το απόγευμα όταν μια βλάβη του άξονα μετάδοσης κίνησης άφησε το Hyundai i20 N Rally1 με κίνηση μόνο στους πίσω τροχούς. Έτσι, ο Εσθονός έπεσε στην τρίτη θέση της γενικής κατάταξης με το οδυνηρό 55,4 δευτερόλεπτα πίσω από την πρώτη θέση.
Αυτό άνοιξε την πόρτα για τον Έβανς με το Toyota GR Yaris Rally1 με μια σταθερή απόδοση – παρόλο που δεν σημείωσε ούτε έναν ταχύτερο χρόνο, να περάσει μπροστά.
Ο Ουαλός, ο οποίος έφτασε στην Κένυα με προβάδισμα 28 πόντων στο πρωτάθλημα, τελείωσε τη μέρα με μόλις 7,7 δευτερόλεπτα μπροστά από τον ομόσταβλό του Κάλε Ροβάνπερα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Πέραν του Τάνακ προβλήματα είχε και ο πρωταθλητής Τιερί Νεβίλ, αφού το i20 N του καθυστέρησε να φύγει από το σέρβις λόγω αλλαγής κιβωτίου ταχυτήτων. Ακολούθησαν περισσότερα προβλήματα και έτσι ο Νεβίλ έμεινε 36 δευτερόλεπτα πίσω από τον Τάνακ.
Από εκεί και πέρα έχουμε μεγάλες διαφορές με τον Κατσούτα και το Yaris στην 5η θέση, με ίδιο αυτοκίνητο ο Παζάρι στην 6η και ο Τζόσουα ΜακΕρλιν με το πρώτο Ford Puma να είναι 7ος αλλά με διαφορά κοντά στα 6 λεπτά μακριά από τον Έβανς.
Το σκέλος του Σαββάτου φέρνει άλλες έξι εξαντλητικές διαδρομές καλύπτοντας αγωνιστικά 146,50 χλμ.